May 9, 2015
8:21 شنبه، 19ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69843

گلدیران، برند برتر ملی در عرصه مسئولیت اجتماعی

کنفرانس ملی برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه ‌های اقتصادی با حضور سرکار خانم الهام امین‌زاده معاون حقوقی ریاست جمهوری و آقایان یحیی آل‌ اسحاق، ریاست محترم اتاق بازرگانی تهران، حجت ‌الاسلام مصباحی مقدم، نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین میرصادقی، ریاست مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، دکتر فولادگر، رئیس کمیسیون اصل 44 مجلس شورای اسلامی، دکتر رجب بیگی، ریاست سازمان مدیریت صنعتی و جمع دیگری از مدیران عالی، خبرنگاران و کارشناسان در روز چهارشنبه دوم اردیبهشت ماه 1394 به همت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران و مؤسسه عصر گفتگو برگزار شد.
 
 
در این مراسم از شرکت گلدیران به عنوان برند پایدار و از پروژه گلدکیدز به عنوان Best Practice پروژه ‌های مسئولیت اجتماعی سازمان در ایران تجلیل به عمل آمد.
 
در این کنفرانس ملی که با هدف قدردانی از برندهای برجسته مالی در حوزه صنعتی و تولیدی و خدمات بازرگانی و نیز آشنایی با اهمیت و به کارگیری اصول حفظ محیط زیست و حقوق شهروندی، رضایت مشتری و حمایت از تولید ملی برگزار گردید، از حسین  تنهایی به عنوان یکی از مدیران موفق در ایجاد برند پایدار با اهدای نشان ویژه کنفرانس تقدیر به عمل آمد.
 
در این مراسم یحیی آل اسحاق، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی تهران با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی اظهار داشت: "پذیرش مسئولیت اجتماعی، نقش عمده‌ای در پایداری برندها دارد و انجام آن اهمیت و جایگاه شرکت‌ها را مشخص می‌کند چرا که سوددهی شرکت‌ها به تنهایی هرگز عامل موفقیت مجموعه نخواهد گردید و براساس تحقیقات پژوهشی صورت گرفته امروز 3.4 شرکت‌های اقتصادی مطرح جهان به این نکته که پذیرش مسئولیت اجتماعی از مهمترین  رموز موفقیتشان خواهد بود رسیده ‌اند و به آن می‌پردازند."
 
فاطمه دانشور، رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، در بخش پنل آموزشی کنفرانس طی سخنانی پنج محور را در مفهوم مسئولیت اجتماعی تاثیرگذار عنوان کرد و بیان داشت: "مسئولیت اجتماعی در بازار و صنعت، نگاه به جامعه و مشارکت با نهادهای اجتماعی (خیریه‌ ها، NGOها و غیره) توجه به محیط کار و رفاه کارمندان و جامعه و بُعد زیست‌محیطی این 5 عامل را شامل می‌شوند که توجه و پرداخت به آنها برای هر مجموعه اقتصادی و اجتماعی محوری گریزناپذیر است."
 
فرخ صفارزاده، مدیر روابط عمومی گلدیران، نیز در بخش پنل آموزشی کنفرانس، ساختن برند پایدار را نیازمند فعالیت‌های بی‌شمار و مستمری دانست که در رابطه با آن، کیفیت محصول و خدمت مناسب پله‌های اولیه به شمار می‌آیند.
 
مدیر روابط عمومی گلدیران پرداختن به مسئولیت اجتماعی و نزدیک شدن به مشتریانی که جامعه هدف را می‌سازند الزامی اساسی برای شرکت‌هایی دانست که به بقای خود می ‌اندیشند. وی شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری را تشویق به طراحی و راه‌ اندازی پروژه‌های مسئولیت اجتماعی کرد و ابراز داشت: "فعالیت‌های مرتبط با مسئولیت اجتماعی جدا از رفع معضلی از جامعه و ساخت جامعه و ساخت جامعه‌ ای بهتر برای همه، این حس ارزشمند را در مشتری ایجاد می‌کنند که با خرید محصول از چنین شرکت‌هایی خود نیز در پروژه‌ های اجتماعی مشارکت دارند. این امر باعث خوشحال شدن آنها می‌شود و این خوشحالی منشاء اعتمادسازی، متمایز شدن و پایداری برند می‌شود."
 
صفارزاده در ادامه به معرفی پروژه گلدکیدز، کانون نخبگان طلایی ایران، پرداخت و گفت: "از اینکه پروژه مسئولیت اجتماعی ال‌ جی و گلدیران تا این حد مورد توجه قرار گرفته است بسیار خوشحالیم. طراحی مدرن، پیاده‌ سازی سیستماتیک، شناسایی گروه‌های هدف، تیم متخصص و تلاش مستمر را از دلایل موفقیت گلدکیدز می‌دانیم. با توجه به اثرات مثبت این نوع پروژه ‌ها بر روی بدنه اجتماع، آماده ‌ایم که تجربیات خود را به تمامی شرکت‌های علاقه‌ مند ارائه کنیم."
 
گلدکیدز، کانون نخبگان طلایی ایران، نام پروژه مسئولیت اجتماعی مشترک شرکت¬های گلدیران و ال ‌جی است که با همکاری مؤسسه خیریه مهرآفرین اجرایی شده است.
 
گلدکیدز در تلاش است در قالب برنامه‌ای با چشم‌انداز بلندمدت، کودکان و نوجوانان رده سنی 5 تا 14 سالی را که دارای استعداد‌های خاص هستند از طریق مسیرهای مختلف شناسایی و انتخاب کرده و سپس در فرآیند پرورش این استعدادها را به سمت بلوغ و شکوفایی هدایت کند تا به جایگاه اجتماعی شایسته شان دست یابند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.