رسانه‌های اجتماعی

91 درصد ویدیوهای تبلیغاتی در سایت یوتیوب است

منبع: فارس
بر اساس بررسی های به عمل آمده توسط گوگل در حالی که 91 درصد از ویدیوهای تبلیغاتی در سایت یوتیوب دیده می شوند این رقم در مورد دیگر سایت ها تنها 54 درصد است.
 
این بدان معناست که اگر تبلیغات ویدیویی بر روی سایتی به غیر از یوتیوب میزبانی شوند شانس دیده شدن آنها به نصف کاهش می یابد.
 
گوگل با تحلیل داده‌های پلاتفورم های عمده نمایش تبلیغات ویدیویی در ماه آوریل به این نتایج دست یافته است. بر این اساس 76 درصد از آگهی‌های دیده نشده در زبانه پیش زمینه اجرا شده و باقی مانده آنها هم در مدت دو ثانیه توسط کاربر از معرض دید کنار رفته اند و این کار معمولا با حرکت دادن پنجره مرورگر به سمت پایین رخ داده است.
 
بر همین اساس هر چه نمایشگر فایل های ویدیویی بزرگتر باشد احتمال مشاهده آن توسط کاربر بیشتر است. همچنین تلفن همراه با 83 درصد مشاهده، محبوب‌ترین ابزار مشاهده فایل های ویدیویی است. رتبه دوم با 81 درصد متعلق به تبلت ها و رتبه سوم با 53 درصد مشاهده مربوط به رایانه های رومیزی است.

​​