اینترنت و شبکه

بانکداری و پرداخت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 11, 2015
22:04 دوشنبه، 21ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69926

تفاهم نامه همکاری میان آسیاتک و بانک ملت امضاء شد

پیرو تفاهم نامه مشترک آسیاتک برترین ارائه دهنده اینترنت پر سرعت در کشور و بانک ملت، آسیاتک امکان استفاده از سرویس اینترنت پرسرعت خود را با تخفیفی ویژه برای تمامی کاربران باشگاه مشتریان بانک ملت فراهم کرد.

آسیاتک در راستای تسهیل در ارایه خدمات ارتباطی و توسعه شبکه اینترنت کشور به تمامی اعضای باشگاه بانک ملت که  بن کارت های تخفیف آسیاتک را دریافت نمایند 250 هزار ریال تخفیف برای ثبت نام اولیه سرویس های اینترنت پرسرعت آسیاتک اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است اعتبار این بن کارت مجازی است و فقط برای بهره گیری از خدمات +2ADSL آسیاتک در ثبت نام اولیه قابل استفاده می باشد و دارندگان آن تنها برای یک شماره تلفن امکان استفاده از یک پین کد تخفیف را دارند.

بنابراین گزارش؛ از آنجا که برخی محدودیت ها در پوشش مراکز مخابراتی وجود دارد و امکان بهره گیری از بن کارت ها در همه مراکز میسر نیست دارنده بن کارت قبل از ثبت نام در سامانه امور مشترکین و مخدوش نشدن کارت می توانند آن را به فرد دیگری منتقل نمایند.

این بن کارت قابل استفاده در کلیه نقاط تحت پوشش ذکر شده در وب سایت آسیاتک می باشد. (جهت بررسی پوشش دهی می توانید شماره تلفن خود را به همراه کد شهر به سامانه 10001544 SMS نمایید.)

 

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.