تلفن همراه

گوشی

May 12, 2015
10:49 سه شنبه، 22ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69970

تیم کوک عضو ویبوی چینی شد

پس از آنکه اپل رتبه‌ی اول عرضه‌ی گوشی‌های‌هوشمند را در چین مال خود کرد، حال تیم‌ کوک دست به کار شده و برای خود در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو (Weibo)، حساب کاربری ایجاد کرده است.
 
از این پس کاربران و طرفداران چینی اپل می‌توانند بسیار سهل‌تر از پیش با مدیرعامل کمپانی محبوب خود در ارتباط باشند، چراکه تیم کوک یک حساب کاربری برای خود در شبکه‌ی اجتماهی ویبو ایجاد کرده است. حساب کاربری کوک روز دوشنبه ایجاد شد و اولین پست آن نیز در دو زبان با موضوع کارخانه‌ی جدید اپل در چین با محوریت استفاده از سوخت پاک، منتشر شد.
 
تیم کوک در پست خود جمله‌ای با این مضمون نوشته است:
 
سلام چین! بسیار خوشحالم که بازگشتم به پکن را با اعلام برنامه‌های خلاقانه به منظور احیای محیط زیست اعلام کنم.
تیم کوک را باید جزو محبوب‌ترین شخصیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی به شمار آورد. تیم کوک که از سال 2013 به عضویت توییتر درآمده، حدود 1.1 میلیون دنبال کننده دارد. وی ساعاتی پس از انتشار این مطلب در ویبو بیش از 300٫000 دنبال کننده پیدا کرد.
 
ویبو یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در کشور چین است. این شبکه‌ی اجتماعی ماهانه بیش از 200 میلیون کاربر فعال دارد. در کشور چین هر دو شبکه‌ی اجتماعی توییتر و فیس بوک فیلتر شده‌اند و از این‌رو شبکه‌های اجتماعی نظیر ویبو، رِن‌رِن و کیو کیو از جمله‌‌ی مهم‌ترین شبکه‌‌های تجاری مورد استفاده در این کشور هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.