باندپهن

باندپهن سیار

May 12, 2015
18:55 سه شنبه، 22ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 70011

۱۲۸ سایت تلفن همراه در کردستان راه اندازی می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان گفت: ۱۲۸ سایت جدید تلفن همراه ظرف سه ماه آینده در این استان راه اندازی می شود.
آزاد حکمت ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان به مناسبت فرارسیدن هفته ارتباطات، با اشاره به اینکه مخابرات متولی اصلی بحث ارتباطات در کشور است، گفت:امروزه بستر اصلی توسعه هر جامعه ای در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم می شود.
 
وی با بیان اینکه شرکت مخابرات در قالب ارائه سه محصول عمده شامل تلفن های ثابت و همراه و اینترنت به مشترکین خود خدمت می کند، عنوان کرد: خوشبختانه در سال گذشته اقدامات زیادی در زمینه توسعه زیرساخت های مخابراتی در استان انجام شده است.
 
وی ادامه داد: شرکت مخابرات کردستان در ارزیابی عملکرد دیتای کشور در سال گذشته رتبه نخست را کسب کرده که این نتیجه تلاش و پشتکار کارکنان این شرکت است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان یکی از مهمترین اقدامات این شرکت در سال گذشته را افزایش ظرفین پهنای باند اینترنت خواند و اظهارداشت: ظرفیت پهنای باند اینترنت استان در سال ۹۳ نسبت به ۹۲ سه برابر افزایش پیدا کرد.
 
حکمت بیان کرد: از دیگر اقدامات شرکت در سال گذشته انجام طرح هم کدسازی در سطح استان بود که تمامی نقاط استان هم اکنون دارای یک کُد هستند و تمامی ارتباطات بین استانی دارای تعرفه شهری است.
 
وی ادامه داد: طرح مذکور به لحاظ کیفیت در ارتباطات و کاهش هزینه ها تاثیر بسیار قابل توجهی داشته است.
 
وی از دیگر اقدامات این شرکت در استان را طرح توسعه تلفن همراه ذکر کرد و افزود: ظرف دو، سه سال اخیر ۵۸ سایت تلفن همراه در استان ایجاد شده که از این تعداد ۴۸ سایت مربوط به سال ۹۳ است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان یکی از برنامه های امسال را ایجاد جهش قابل ملاحظه ای در توسعه تعداد سایت های تلفن همراه خواند و اظهارداشت: تا سه ماه آینده ۱۲۸ سایت جدید تلفن همراه در استان راه اندازی می شود.
 
حکمت بیان کرد: با راه اندازی این تعداد سایت تلفن همراه در استان شاهد برطرف شدن بسیاری از مشکلات ارتباطی شهرستان های استان به ویژه شهرستان بانه خواهیم بود.
 
وی رفع مشکل ارتباطی تلفن همراه شهرستان بانه را یکی از اولویت های این شرکت خواند وافزود: باتوجه به جاذبه های تجاری و گردشگری بانه و اینکه این شهرستان به نوعی ویترین استان هم محسوب می شود برای برطرف کردن مشکلات ارتباطی در این شهرستان طی دو هفته گذشته چند سایت تلفن همراه را در آنجا راه اندازی کرده ایم.
 
وی ادامه داد: تا پایان تیرماه سال جاری ۶ سایت تلفن همراه دیگر هم در بانه راه اندازی می شود و بدین گونه مشکل ارتباطی موجود در این شهرستان حل خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان عنوان کرد: در تعدادی از نقاط استان برای تملک زمین با مشکلاتی مواجه هستیم که امیداواریم مردم و سازمان های مختلف در این رابطه ما را یاری کنند.
 
حکمت به میزان هزینه کرد اعتبارات برای توسعه زیرساخت های مخابراتی در استان اشاره کرد و گفت: برای توسعه زیرساخت های مخابراتی استان در سال گذشته ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.