باندپهن

باندپهن ثابت

May 15, 2015
10:31 جمعه، 25ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 70074

7 / 3 درصد رشد پرداختی های مخابرات به دولت در سال 1393

در حوزه پرداختی های گروه مخابرات ایران به دولت در سال 93 نسبت به سال 92 ، 7 / 3 درصد رشد دیده می شود؛ به نحوی که پرداختی های مجموعه مخابرات ایران به دولت جمهوری اسلامی ایران از حدود 39 هزار میلیارد ریال در پایان سال مالی 92 به حدود 41 هزار میلیارد ریال در پایان سال مالی 93 رسیده است.
 
مهندس حاج حسین خانی معاون راهبرد  با بیان اینکه ارزیابی شرکت مخابرات ایران در سال گذشته مهم ترین هدف این مجمع است گفت: با توجه به اهمیت بحث اینترنت در کشور، شرکت مخابرات ایران بیشترین تمرکز خود را بر توسعه سرویس ها قرار داده است.
 
 
حوزه تجاری و فروش
 
وی بـــــا بیان اینکه سرویس های جدید در سبد محصولات شرکت مخابرات ایران قـــرار گرفته است ، اضافه کرد: پیگیری تجاری سازی سرویس wifi off loading و wifi hotspot ، راه اندازی کمپین های وفاداری و اجرای کمپین های جذب مشتریان جدید، بررسی طرح های تجاری جهت عقد قرارداد با سازمان های دولتی و خصوصی و اجرای پروژه نصب خودکار مودم های ADSL ، طرح ها و سرویس های جدید حوزه تجاری مخابرات ایران را شامل می شوند.
 
 
 
 
حوزه ارتباطات ثابت
 
مهندس حاج حسین خانی با تشریح عملکرد حوزه ارتباطات ثابت در سال گذشته عنوان کرد: در سال 1393در بخش بهره برداری از پورت های پر سرعت ، تعداد 1.310.975 پورت بهره برداری شده و تعداد 951.472 تلفن ثابت دایر گردیده است. 
 
همچنین درصد رشد تلفن های ثابت در کل کشور و در شرکت های مخابرات استانی نسبت به سال پیش از آن 3 / 3 درصد است؛ به نحوی که از 5 / 28 میلیون شماره تلفن دایر به 4 / 29 میلیون در پایان سال 93 رسیده ایم.
 
در بخش تعداد پورت های پر سرعت راه اندازی شده نیز در پایان سال 93 نسبت به سال 92 ، 4 / 47 درصد رشد دیده می شد.
 
 
افتخارات شرکت مخابرات ایران
 
وی با تشریح افتخارات شرکت مخابرات ایران در سال 1393 گفت : کسب رتبه چهارمین شرکت در رتبه ارزش بازار، چهارمین شرکت در رتبه اشتغالزایی ، ششمین شرکت در رتبه ارزش افزوده و پانزدهمین شرکت کشور در رتبه فروش از جمله افتخارات شرکت مخابرات ایران در سال 1393است.
 
افتخارات همراه اول
 
وی در ادامه با بیان اینکه شرکت ارتباطات سیار به عنوان زیرمجموعه گروه مخابرات ایران در سال 93 ، عنوان برترین اپراتور تلفن همراه را کسب کرده است، افزود: کسب تقدیرنامه استشهار به کیفیت 4 ستاره ، گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، لوح و تندیس برند ارزشمند ملی ، لوح تقدیر ویژه مسئولیت های اجتماعی و بالاترین نشان کیفیت و بهره وری نیز عناوین کسب شده همراه اول در سال 93 می باشد.
 
مسئولیت های اجتماعی
 
شرکت مخابرات ایران در ساختار جدید همانند سایر سازمان هایی که در انجام امور عام المنفعه پیشگام هستند، بخشی را با عنوان مسئولیت اجتماعی ایجاد کرده است. در همین راستا در سال 1393 با تصویب مجمع عمومی صاحبان سهام این شرکت، اعتباری تا سقف 40 میلیارد ریال به این امر اختصاص یافت و فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سه حوزه اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی در اولویت قرار گرفت.
 
در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، به ریاست مهندس محمدضا مدرس خیابانی، رمضانی، ناظر مجمع، فرزان اصل، ناظر مجمع ، توکلی، دبیر مجمع، بزرگی اصل، حسابرس و بازرس، صفری، نماینده سازمان بورس، بیگدلی معاون مالی و پشتیبانی مدیرعامل و اورعی دبیرکل حسابداری گروه مخابرات ایران حضور داشتند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.