سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 19, 2015
16:14 سه شنبه، 29ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 70211

درآمد سه ماهه سیسکو از ۱۲ میلیارد دلار گذشت

شرکت سیسکو درآمد سه ماهه سوم امسال خود را ۱۲.۱ میلیارد دلار اعلام کرده است که این رقم فراتر از انتظارات و پیش‌‏بینی‏‌های تحلیل‏گران است.
                                
شرکت سیسکو، بزرگترین عرضه‏‌کننده تجهیزات و راهکارهای شبکه‏‌ای جهان اعلام کرده است در سه ماهه سوم امسال ۱۲.۱ میلیارد دلار درآمد ناخالص داشته است که این رقم ۵ درصد بیشتر از دوره مشابه سال قبل است. درآمد خالص این شرکت نیز ۲.۴ میلیارد دلار اعلام شده است. این درآمد فراتر از انتظارات تحلیل‏گران است. تحلیل‏گران وال استریت انتظار دارند سیسکو در سه ماهه چهارم سال مالی جاری ۱۲.۵۹ میلیارد دلار درآمد داشته باشد و ارزش هر سهم این شرکت نیز ۵۶ سنت افزایش یابد. 
کلی کرامر، مدیر مالی سیسکو عملکرد موفقیت‌‏آمیز این شرکت را نتیجه ایجاد توازن در سهام آن دانسته است، چرا که در این دوره سرعت افزایش ارزش هر سهم این شرکت بیشتر از سرعت افزایش درآمدهای کلی آن بوده است. 
شرکت سیسکو پس از اینکه بیست سال با مدیر عاملی جان چامبرز اداره می‏‌شد، حالا چاک رابینز را به مدیر عاملی خود برگزیده است. رابینز پیش از این معاون ارشد بخش عملیات میدانی جهانی شرکت سیسکو بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.