امینت

May 19, 2015
18:15 سه شنبه، 29ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 70221

سیدهاشمی در مراسم معارفه سرپرست مخابرات ایران: همه باید به فکر توسعه خدمات مطلوب باشیم

 مدیران وکارکنان شرکت مخابرات ایران باید به فکر توسعه و ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان خود باشد و نباید اختلاف نظر سهامداران در کارها ، خللی ایجاد کند .
 
سیدهاشمی ، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران که در مراسم معارفه مهندس دهناد به عنوان سرپرست جدید شرکت سخن می گفت ؛ ضمن اعلام این مطلب ، گفت : ما باید در مخابرات عزت آفرینی کنیم و با کار بیشتر خدمت رسان مردم باشیم .کار خوب اول به نام خودمان ، بعد مخابرات و درنهایت برای نسل های آینده ثبت می شود که اجر آن نیز نزد خدا محفوظ است .
 
 
وی با اشاره به تحولات اخیر در شرکت مخابرات ایران گفت : تغییر وتحولات حوزه مدیریتی ، برای هماهنگی بیشترو در راستای اجرای برنامه های شرکت است .بر همین اساس ، پس از مشورت با چند تن از مدیران عامل مخابرات استانی ، مهندس دهناد ، برای سرپرستی جدید شرکت انتخاب شد.
 
رییس هیات مدیره شرکت مخابرا ت ایران ، گفت : تاکید سهامداران ارشد شرکت براین بود که مدیران مخابراتی باید از درون شرکت باشند و انتخاب مهندس دهناد نیز در همین راستا بود .
 
وی افزود : تمامی اختیارات مدیرعامل قبلی به سرپرست جدید تفهیم شد و او می تواند با قدرت برنامه های شرکت را پیش ببرد. 
 
سیدهاشمی با قدردانی از خدمات ابراهیمی ، گفت : ایشان نیز از خانواده مخابرات هستند و دراین شرکت می مانند و مثل گذشته به ما کمک می کنند . 
 
اسدالله دهناد ، سرپرست جدید شرکت مخابرات ایران ، نیز ، در این مراسم ، ضمن تشکر از اعتماد هیات مدیره ، نقش مخابرات در توسعه کشور را به عنوان نهاد فرابخشی با اهمیت ذکر کرد و گفت : ارتباطات جامع ترین نهادی ست که در همه شئون اقتصادی ، اجتماعی تاثیر گذار است .لذا ما باید نسبت به کارهایمان حساس باشیم و در توسعه شرکت مخابرات ایفای نقش کنیم. 
 
وی تاکید کرد: اصلی ترین ماموریت ما در حال حاضر ، حل مشکلات درون سازمانی ست که باید با همدلی وهمزبانی به این مهم دست یافت .
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.