اپلیکیشن

تلفن همراه

May 19, 2015
20:26 سه شنبه، 29ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 70236

برنامه متفاوت مایکروسافت برای ضبط ویدئو

چندی پیش مایکروسافت از فعالیت بر پروژه ای خبر داده بود که به کاربران اجازه ساخت ویدئوهای تایم لپس بدون لرزش را می داد، اکنون این برنامه برای پلتفورم های مختلف عرضه شده است.
اینستاگرام اپلیکیشنی با نام  Hyperlapse را رونمایی کرده بود که به کاربران محصولات اپل اجازه می داد تا ویدئوهایی را به صورت تایم-لپس هماهنگ و یکپارچه کنند. ویدئوهای تایم-لپس به این معناست که صدها عکس یا فرم را با سرعت و پشت سر هم قرار می دهند. این تکنیک به کاربران اجازه می داد تا فیلم ها یا تصاویر مختلف و متعددی را پشت سر یکدیگر قرار دهند و تبدیل به یک ویدئو فیلم کنند.
 
اکنون مایکروسافت از عرضه چنین اپلکیشنی با نام Microsoft Hyperlapse برای کاربران پلتفورم های ویندوز، اندروید و ویندوز فون خبر داده است تا این برنامه از انحصار کاربران آیفون خارج شود.
 
این اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و به آنها اجازه می دهد تا به ساخت ویدئوهای تایم لپسی بپردازند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.