اپراتورها

تلفن همراه

May 20, 2015
19:55 چهارشنبه، 30ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 70261

همزمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان آذربایجان شرقی: میزان توسعه پروژه های ارتباطی اپراتورهای تلفن همراه تشریح شد

همزمان با سفر هفدهمین سفر هیات دولت تدبیر و امید و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان آذربایجان شرقی اپراتورهای تلفن همراه میزان پیشرفت پروژه های ارتباطی در این استان را تشریح کردند.
اپراتور اول تلفن همراه در سال گذشته  در حدود یک هزار و 218 میلیارد ریال در استان آذربایجان شرقی سرمایه گذاری کرده است.
براساس این گزارش افتتاح 17 نود HRAN، 645 پورت IPBB؛ 270 نود LRAN؛  5 نود SYNC؛ افتتاح 1 نود RNC؛  122 سایت BTS نسل 2؛  نوسازی 619 سایت BTS ؛ 163 سایت 3G/4G و 6 نود CS Core شامل MSS, TMSS, SG از جمله اقدامات شرکت ارتباطات سیار در استان آذربایجان شرقی در سال گذشته بوده است.
براساس این گزارش اپراتو ردوم تلفن همراه- ایرانسل  نیز راه اندازی شبکه نسل چهارم در استان آذربایجان شرقی را نیز در کارنامه داشته است.
همچنین توسعه شبکه های نسل سوم و دوم در سطح استان، نوسازی و توسعه ظرفیت شبکه IP استان، توسعه ظرفیت سیستم های انتقال استان.؛ نصب و راه اندازی درگاه اینترنت استان.؛ نصب و راه اندازی Core شبکه دیتا و نوسازی Core شبکه دیتا برای ارتقاء از نسل دوم به نسلهای سوم و چهارم نیز از جمله فعالیت های ایرانسل در استان آذربایجان شرقی بوده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.