فناوری اطلاعات

May 22, 2015
11:56 جمعه، 1ام خردادماه 1394
کد خبر: 70294

ششمین نمایشگاه الکامپ قزوین آغاز به کار کرد

با حضور مسوولان استانی و کشوری ششمین نمایشگاه الکامپ به مدت پنج روز در قزوین افتتاح شد.
 
ششمین نمایشگاه الکامپ از 28 اردیبهشت تا یکم خرداد ماه سال جاری به مدت پنج روز در محل دائمی‌نمایشگاه‌ بین‌المللی استان قزوین افتتاح شد.
در این مراسم مسوولان کشوری از جمله انصاری رئیس سازمان صنف رایانه‌ای کشور و مسوولان استانی از جمله مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات ارتباطات استانداری قزوین حضور داشتند.
این نمایشگاه با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان در فضایی به مساحت 2 هزار مترمربع با حضور بیش از 60 شرکت‌کننده برگزار ‌شد.
نمایشگاه یاد شده با مشارکت واحدهای تولیدکننده و عرضه ‌کننده محصولات در زمینه‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار، بانکداری الکترونیکی، تجهیزات مخابراتی، مشاوره، آموزش، اتوماسیون اداری، تجارت الکترونیکی، رسانه‌های دیجیتال، محتوای الکترونیکی، امنیت اطلاعات، تلفن همراه و اینترنت برپا شد.
آشنایی عموم مردم با تکنولوژی‌های روز این صنایع، افزایش آگاهی‌های اجتماعی و تقویت ارتباطات الکترونیک و نقش مؤثر آن در نیازهای روزمره مردم از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین در این رابطه گفت: عدالت اجتماعی، افزایش آگاهی‌های اجتماعی و تقویت ارتباطات الکترونیک با توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات میسر می‌شود.
احمد باغبان‌ها با بیان اینکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین امسال همانند سال‌های گذشته نمایشگاه الکامپ را برگزار کرده است، اظهار کرد: این نمایشگاه با عنوان کامپیوتر، موبایل و اینترنت برپا شده است.
وی با بیان اینکه رشد تکنولوژی در کامپیوتر از سه سال گذشته به صورت چشم‌گیری افزایش یافته است، اضافه کرد: امروز تلفن معمولی همراه همه کارهای لپ‌تاپ را انجام می‌دهد، این مهم بیانگر مطلب فوق است.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین با بیان اینکه زیرساخت‌های تکنولوژی هر روز بیشتر می‌شود، بیان کرد: استفاده از ابزار تکنولوژی نیز روزبه‌روز ارزان و تولیدات آن ارتقا می‌یابد.
باغبان‌ها با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه الکامپ می‌تواند مردم استان قزوین را با تکنولوژی آشنا کند، تصریح کرد: تحقق این مهم موجب استفاده بیشتر آن‌ها از تکنولوژی به‌روزتر می‌شود تا بتوانند کارهای خود را سریع‌تر انجام دهند.
این مسوول با بیان اینکه باید در استفاده از ابزار تکنولوژی یک عدالت اجتماعی در جامعه ایجاد شود، عنوان کرد: این عدالت را با استفاده از اینترنت می‌توان محقق کرد.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین اضافه کرد: آشنایی عموم مردم با تکنولوژی‌های روز این صنایع، افزایش آگاهی‌های اجتماعی و تقویت ارتباطات الکترونیک و نقش مؤثر آن در نیازهای روزمره مردم از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است که تحقق این مطلب با توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات میسر می‌شود.
باغبان‌ها بیان کرد: ششمین نمایشگاه الکامپ استان قزوین با مشارکت واحدهای تولیدکننده و عرضه‌کننده محصولات در زمینه‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار، بانکداری الکترونیکی، تجهیزات مخابراتی، مشاوره، آموزش، اتوماسیون اداری، تجارت الکترونیکی، رسانه‌های دیجیتال، محتوای الکترونیکی، امنیت اطلاعات، تلفن همراه و اینترنت برپا شد.
این مسوول خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان در فضایی به مساحت 2 هزار مترمربع با حضور بیش از 60 شرکت‌کننده برگزار ‌شد.
ششمین نمایشگاه الکامپ در مدت برگزاری از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره) جنب صدا و سیما برای بازدید علاقمندان دایر است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.