سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 28, 2015
9:52 پنجشنبه، 7ام خردادماه 1394
کد خبر: 70462

لنوو لپ‌ تاپ Ideapad 100 را برای رقابت با کروم‌ بوک‌ های گوگل معرفی کرد

لنوو به عنوان بزرگترین تولیدکننده کامپیوترهای شخصی، امروز از 3 مدل لپ‌تاپ جدید با مشخصات فنی متفاوت در جریان رویداد Lenovo Tech World رونمایی کرد. یکی از این لپ‌تاپ‌ها به نام Ideapad 100 برای رقابت مستقیم با کروم‌بوک‌های گوگل معرفی شده است. با زومیت همراه باشید.
 
Lenovo Tech World اولین رویداد نوآوری فناوری جهانی و انحصاری این شرکت است که توسط لنوو در شهر پکن چین برگزار شده است. در این مراسم لنوو از لپ‌تاپ ارزان قیمت Ideapad 100 مجهز به پردازنده BayTrail-M N3540 اینتل، 500 گیگابایت هارد دیسک و گرافیک مجتمع اینتل برای کنار زدن کروم‌بوک‌های گوگل رونمایی کرد.
 
گفته می‌شود Ideapad 100 جدید می‌تواند با یک بار شارژ تا 4 ساعت برای انجام کارهایی چون وب‌گردی، تماشای ویدیو و… به صورت مداوم کار کند. ضخامت مدل 14 اینچی برابر 20.2 میلی‌متر و ضخامت مدل 15 اینچی 22.6 میلی‌متر است که نشان می‌دهد با دستگاه باریکی روبرو هستیم. اگرچه با توجه به محدوده قیمتی از نظر ساخت باید منتظر یک محصول پایین‌رده باشیم ولی کیفیت ساخت این دستگاه خیلی هم بد نیست. قیمت لپ‌تاپ Ideapad 100 لنوو از 249 دلار آغاز می‌شود.
 
لپ‌تاپ جدید لنوو در دو مدل 14 و 15 اینچی در سایت لنوو موجود خواهد بود و فروش آن از ماه ژوئن آغاز می‌شود. در ادامه می‌توانید جدول مشخصات فنی Ideapad 100 لنوو را ببینید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.