تلفن همراه

گوشی

May 29, 2015
13:54 جمعه، 8ام خردادماه 1394
کد خبر: 70524

آغاز به کار نمایشگاه «خدمات پس از فروش و ارتقا رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان» در تهران

سامسونگ انواع گارانتی و خدمات پس از فروش خود را معرفی می‌کند.
 
نمایشگاه بین‌المللی «گارانتی، خدمات پس از فروش و ارتقا رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان»، روز سه‌شنبه 5 خردادماه 1394 با حضور معاون وزیر صنایع و معادن، رئیس هیئت ‌مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افتتاح شد. سامسونگ نیز امسال برای دومین سال متوالی، در این نمایشگاه حضور دارد و علاوه بر نمایش و معرفی جدیدترین محصولات خود، انواع گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین خدمات ویژه سازمانی (B2B) را معرفی می‌کند.
با توجه به گسترش رقابت شرکت‌های تولیدی و خدماتی در بازار و تأثیر آن در حقوق مصرف‌کنندگان، این نمایشگاه با هدف معرفی خدمات پس از فروش معتبر به مصرف‌کنندگان و توسعه خدمات بهینه در بازار برگزار شد. 
سامسونگ هدف از شرکت در این نمایشگاه را ارتقا خدمت‌رسانی به مشتریان در همه زمینه‌ها توصیف می‌کند و سیاست اصلی خود را جلب رضایت مشتری می‌داند. از این رو، تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را حول این هدف سازمان‌دهی می‌کند. بنا به گفته بخش سرویس و خدمات پس از فروش سامسونگ، برقراری ارتباط متقابل و ماندگار بین سامسونگ و مصرف‌کنندگان، از چشم‌اندازهای مهم این بخش به شمار می‌رود. برای مثال می‌توان از راه‌اندازی مرکز تماس مشتریان موبایل سامسونگ با شماره تماس 42132، نام برد که با هدف تحت پوشش قرار دادن طیف گسترده‌تری از مخاطبان و ارتقا سطح کیفی پشتیبانی، به صورت اختصاصی فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است.
یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های سامسونگ در زمینه خدمات پس از فروش، راه‌اندازی مرکز آکادمی مهندسی سامسونگ است. سامسونگ هدف از راه‌اندازی این آکادمی را تحقق مسئولیت اجتماعی خود و همچنین آموزش تکنیسین‌های خبره و ماهر می‌داند. به این ترتیب که با ارتقا سطح کیفی تعمیرکاران و تکنسین‌ها، سطح کیفی خدمات‌رسانی نیز افزایش خواهد یافت. 
لازم به ذکر است نمایشگاه گارانتی، خدمات پس از فروش و ارتقا رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان تا هشتم خردادماه در مصلی امام خمینی بر پا است. در این نمایشگاه، بیش از 40 برند و شرکت معتبر ارائه‌دهنده گارانتی و خدمات پس از فروش حاضر هستند و به معرفی خدمات خود می‌پردازند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.