اپراتورها

باندپهن سیار

تلفن همراه

May 29, 2015
22:50 جمعه، 8ام خردادماه 1394
کد خبر: 70556

ایرانسل امکان اهدای بسته اینترنت همراه را ممکن ساخت

ایرانسل امکان هدیه بسته اینترنت همراه را به دیگر مشترکین سیمکارت های ایرانسل و فعال سازی یک بسته اینترنت بر روی سیمکارت دیگری را ممکن ساخت.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از این پس مشترکین سیمکارت های اعتباری ایرانسل میتوانند هر یک از بسته های اینترنت روزانه 15 مگابایتی، هفتگی 100 مگابایتی و ماهیانه 200 مگابایتی را برای سیمکارت ایرانسل اعضای خانواده، دوستان و یا دیگر سیمکارت های فعال روی تبلت و مودم های همراه، خریداری و فعال‌سازی کنند.

براساس این گزارش، مشترکین برای اهدای بسته اینترنت همراه روزانه 15 مگابایتی با هزینه 500 تومان می بایست کد دستوری #شماره سیمکارت اعتباری مورد نظر*1*1*5*555*  و برای بسته هفتگی 100 مگابایتی با هزینه 2هزار و 500 تومان کد دستوری #شماره سیمکارت اعتباری مورد نظر*2*2*5*555* را از سیمکارت اعتباری ایرانسل خود شماره گیری کنند.

اهدای بسته 200 مگابایتی با اعتبار زمانی 30 روزه هم با هزینه 5هزار تومان، از طریق کددستوری #شماره سیمکارت اعتباری مورد نظر#1*3*5*555* امکان پذیر است.  در این روش، شماره سیمکارت ایرانسل مورد نظر باید به  صورت  *********09 وارد شود.

استفاده از تمامی بسته های اینترنت ایرانسل، بدون محدودیت در سرعت و فناوری، در تمامی مناطق تحت پوشش خدمات نسل 2، 3 و 4 ایرانسل در سراسر کشور امکان پذیر است.

اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و تنظیمات لازم برای استفاده از بستر اینترنت همراه مبتنی بر نسل ۲، ۳ و ۴، تعرفه‌ها و بسته‌های افزایشی اینترنت همراه، بررسی قابلیت 3G و 4G گوشی، مناطق تحت پوشش و مودم‌های ایرانسل از طریق صفحه اینترنت همراه وبسایت ایرانسل قابل مشاهده است.

در حال حاضر شبکه 3G ایرانسل در بیش از 300 شهر و دهستان و شبکه LTE/4G ایرانسل در بیش از 70 شهر کشور راه‌اندازی شده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.