سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 30, 2015
16:37 شنبه، 9ام خردادماه 1394
کد خبر: 70615

اپل بهترین خدمات پس از فروش رایانه را ارائه می‌دهد

بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی مرکز Consumer Reports، اپل نسبت به دیگر تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی پشتیبانی بهتری را از رایانه‌های فروخته شده انجام می‌دهد.
در بررسی جدید برای مشخص شدن بهترین خدمات پشتیبانی،  ۳۲۰۰ آمریکایی که رایانه شخصی خریداری کرده بودند حضور داشتند و نتایج نهایی نشان داد که حمایت‌های آنلاین و تلفنی اپل از خریداران در ۸۰ درصد موارد مشکلات کاربران را حل کرده است. در مقایسه با اپل، برای بیشتر تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز شانس کاربران برای حل مشکل خود به صورت آنلاین یا تلفنی ۵۰-۵۰ بوده است.
در حوزه سیستم عامل ویندوز دو شرکت Lenovo و Dell بهترین خدمات پس از فروش را در سراسر جهان ارائه می‌دهند و در ۶۱ درصد موارد مشکل کاربران خود را حل می‌کنند.
همچنین سیستم Genius Bar اپل به عنوان بهترین گزینه برای کاربران MacBook انتخاب شد تا به کمک آن بتوانند مشکلات خود را حل کنند. زیرا در بیشتر مواقع کلیه خدمات مربوط به این سیستم به صورت رایگان در اختیار کاربران اپل قرار گرفت.
به طور کلی شرکت اپل ۹۰ روز به صورت رایگان خدمات پشتیبانی تلفنی و آنلاین خود را در اختیار کاربران می‌گذارد که این دوره زمانی برای کاربران ویندوزی یک سال برآورد شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.