تبلت

تلفن همراه

June 3, 2015
15:34 چهارشنبه، 13ام خردادماه 1394
کد خبر: 70738

ورود تبلت به مدارس ممنوع!

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: برای ورود تبلت به مدارس در این شورا هیچ مصوبه ای نداشته ایم و بنابراین همچنان ورود تبلت به مدارس ممنوع است.
 
مهدی نوید در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: ممنوعیت ورود تلفن همراه به مدارس نیز همچنان برای سال تحصیلی آینده پابرجاست و اجرایی خواهد شد.
 
برخی خبرگزاری ها مدتی پیش از لغو قانون ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در مدارس خبر داده بودند.
 
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی نیز پیش از این از طراحی تبلت ویژه دانش آموزان و استفاده از آن در مدارس از سال تحصیلی آینده خبر داده بود.
 
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش همچنین درباره مشکل دیپلم های جعلی در آموزش و پرورش گفت: متاسفانه گروه ها و باندهایی تشکیل شده است که به جعل مدرک و به ویژه دیپلم می پردازند و آموزش و پرورش پیگیری های لازم را برای شناسایی و دستگیری این افراد از طریق مراجع قانونی انجام داده است.
 
مشکل جعل مدرک تحصیلی
 
نوید تاکید کرد: بخشی از مشکل جعل مدرک تحصیلی به ضعف قوانین و مقررات در آموزش و پرورش بر می گردد که در حال تغییر و اصلاح این قوانین در شورای عالی آموزش و پرورش هستیم.
 
وی خبر کاهش رشته های تحصیلی از پنج به سه رشته برای سال تحصیلی آینده را نیز تکذیب کرد و گفت:‌ این اخبار تنها نظرات کارشناسی است که از جانب مسئولان آموزش و پرورش بیان شده است و هنوز در شورای عالی آموزش و پرورش در این باره مصوبه ای نداشته ایم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.