سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 6, 2015
10:53 شنبه، 16ام خردادماه 1394
کد خبر: 70775

موفقیت ایسوس در کامپیوتکس 2015

ایسوس 14 جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2015 را دریافت کرد.
 
با آغاز به کار نمایشگاه کامپیوتکس سال 2015 میلادی، جدیدترین فناوریهای و محصولات شرکت‌های سخت‌افزاری معرفی شدند و 14 محصول ایسوس در میان محصولات برگزیده این نمایشگاه قرار گرفتند. این محصولات در رشته‌های مختلف طراحی، خلاقیت، نوآوری و بهترین انتخاب شایسته دریافت جایزه شناخته شدند. در میان تمامی برندگان جوایز کامپیوتکس 2015، ایسوس توانست با کسب 14 جایزه برای محصولات خود چند پله بالاتر از سایر رقبا و در رتبه نخست قرار بگیرد.
 
نمایشگاه کامپیوتکس یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه فناوری اطلاعات در منطقه آسیا است که هر ساله در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می‌شود و شرکت‌های فعال در این حوزه به معرفی محصولات جدید خود می‌پردازند. کسب جوایز فناوری، طراحی و خلاقیت در این نمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
در میان محصولات برتر ایسوس، کامپیوتر دسکتاپ GR6 جایزه بهترین طراحی و ساعت هوشمند Zenwatch، Smart Home System ، Zenbook UX305 و AiProtection جایزه Best Choice Award کامپیوتکس 2015 را از آن خود کردند. جوایز Best Choice Award توسط انجمن TAITRA تامین می‌شوند و شرایط اصلی انتخاب یک محصول به عنوان نامزد دریافت جایزه، تمایز، منحصر به فرد بودن و قابلیت عرضه در بازار است.
 
برگزیدگان Best Choice Award
 
در این شاخه شش محصول ایسوس جایزه بهترین انتخاب نمایشگاه کامپیوتکس 2015 را از آن خود کردند. کنسول GR6 ، سیستم هوشمند ASUS Smart Home System، مادربورد X99-Deluxe/U3.1، مجموعه امنیت شبکه AiProtection، اولترابوک Zenbook UX305 و ساعت هوشمند ZenWatch با برخورداری از طراحی خلاقانه، امکانات منحصر به فرد و تمایز شایسته موفق به دریافت این جایزه شدند.
 
برگزیدگان Computex d&i Awards
 
در این شاخه ایسوس توانست هفت جایزه را کسب کند و در رتبه اول قرار گیرد. تلفن هوشمندZenFone 2، تبلتZenPad 8.0، پروژکتور قابل حمل P3B، لپ تاپ ROG G751، کامپیوتر دسکتاپ ASUSPRO E810 ، کامپیوتر یکپارچه A6420 و لپ تاپ Transformer book T300 Chi در این بخش برگزیده شدند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.