سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 6, 2015
11:29 شنبه، 16ام خردادماه 1394
کد خبر: 70787

بکارگیری فناوری وایرلس پیشرفته در جعبه های موسیقی

کمپانی ال جی با استفاده از فناوری وایرلس پیشرفته – Advanced Wireless Network – و ترکیب فناوری گوگل کست – Google Cast™ – نسل جدیدی از جعبه های موسیقی و اسپیکرهای خانگی ارائه کرد.
شرکت ال‌جی الکترونیکس از گسترش سری محصولات Music Flow Smart Hi-Fi خبر داد که این محصولات با ترکیب فناوری Google Cast™ و دیگر سرویس‌های استریمینگ موسیقی تجربه شنیداری کاربر را در هر مکان و زمانی بهبود می بخشد.
 
 
نسل جدید سیستم های صوتی خانگی این کمپانی دارای بلندگوی Wi-Fi پرتابل H۴ و دو ساندبار HS۹ و HS۷ است؛ همچنین از بلندگوی بلوتوث پرتابل جدید P۷ بهره می برد که قابلیت صدایی شگفت‌انگیز دارد.
 
با سری محصولات جدید Music Flow کاربر می‌تواند علاوه بر داشتن قابلیت استریمینگ موسیقی و اتصال وسایل جانبی، امکانات نامحدودی را تجربه کند.
 
سیستم های صوتی H۴ PortableT، HS۷ و HS۹ با استفاده از فناوری وایرلس پیشرفته Advanced Wireless Network و Dual Band Wi-Fi Support تجربه صوتی یکپارچه را به کاربر هدیه می دهند؛ همچنین HS۹، ساندبار دریافت‌کننده ۷.۱ch با توان ۷۰۰ وات را به خدمت گرفته و ۷ تقویت‌کننده دیجیتال صدایی پویا و باورنکردنی را تولید می‌کند. HS۷، دریافت‌کننده‌ ۴.۱ch با توان ۳۶۰ وات قابلیت تولید صدا با کیفیت بالا را دارد. افزون بر این، H۴ Portable با استفاده از بلندگوی قابل شارژ می‌تواند از اتاق نشیمن به حیاط منزل برده شود و ارتباط بین ساندبارها و بلندگو قطع نشود.
 
با استفاده از فناوری گوگل کست، کاربر می تواند به اپلیکیشن‌های صوتی موردعلاقه‌ اش بر روی روی ابزارک‌های Google Cast گوش کند. بر روی قسمت بالایی سیستم های صوتی متنوع Music Flow قابلیت Google Cast داخلی وجود دارد. بنابراین، کاربر می‌توانید از اپلیکیشن‌هایی نظیر Pandora، Google Play™ Music، Deezer و NPR نصب شده روی دستگاه، موسیقی دلخواه خود را به بلندگوها انتقال دهد و این امکان را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی، آیفون، آیپد، مک یا لپ‌تاپ ویندوزی و یا کروم‌بوک خود نیز داشته باشد.
 
LG Music Flow از قابلیت Auto Music Play برای سینک شدن خودکار با ابزارک‌های مختلف بهره می‌برد.
 
این بلندگوها با قابلیت Multi Point (دسترسی از چند نقطه) این امکان را دارند که به طور همزمان به سه دستگاه دارای بلوتوث متصل شوند و بین آنها سوئیچ کنند. کاربران می‌توانند بلندگوهای بلوتوث خود را به تلویزیون ال‌جی سازگار متصل کنند و یا می‌توانند با اتصال دو بلندگو به یک دستگاه (Dual Play) صدای استریوی قدرتمندتری را تجربه کنند. در هنگام اتصال دو بلندگو قابلیت L/R Stereo Mode نیز قابل استفاده است.
 
باطری قابل شارژ لیتیومی می‌تواند برای ۹ ساعت پخش بی وقفه موسیقی را تأمین کند. این بلندگو با یک میکرو USB ارائه می‌شود که اجازه می‌دهد کاربر در هنگام شارژ نیز به موسیقی گوش دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.