تلفن همراه

گوشی

June 7, 2015
10:46 یکشنبه، 17ام خردادماه 1394
کد خبر: 70837

نسل سوم Moto X با چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ راهی بازار خواهد شد

در هفته های گذشته تا کنون، شایعات بی شماری در خصوص Moto X بعدی دست به دست شده اند. در ماه مه، یک لیست کامل از مشخصات احتمالی این محصول را برایتان منتشر نمودیم که شامل نمایشگر ۵.۲ اینچ با رزولوشن ۲K، چهار گیگابایت رم و یک دورببین ۱۶ مگاپیلکسلی می شدند.
 
در میان اخبار قبلی می شد نام اسنپدراگون ۸۰۸ را به عنوان قلب تپنده ی موبایل یاد شده دید اما اکنون خبر می رسد که این بار موتورولا قصد دارد یک پرچمدار تمام عیار را با چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ روانه ی بازار نماید.
 
 
اسنپدراگون ۸۱۰ در پردازش های سنگین، گرما را به کاربر انتقال می دهد اما خود کوالکام اذعان دارد که ساخته اش کاملا بدون اشکال در حال کار کردن بوده و تمام این اخبار را شایعه ای بیش نمی داند. از طرف دیگر می توان این چیپست را در محصولات برتر بازار نظیر HTC One M9 دید.
 
سیستم بر چیپ یاد شده مشخصا برتری های پردازشی و گرافیکی نسبت به اسنپدراگون ۸۰۸ دارد؛ سیستم بر چیپی که ال جی تصمیم گرفت از آن در پرچمدار خود یعنی G4 بهره گیرد. از طرفی خبر استفاده از اسنپدراگون ۸۱۰، تا کنون توانسته طرفداران موتورولا را خوشنود نماید زیرا پرچمدار این شرکت قبلا صرفا در حد محصولات میان رده سایر سازندگان بوده و امسال، گویا این رویه در حال تغییر است.
 
از طرف دیگر نمایشگر ۵.۲ اینچ با رزولوشن ۲K، چگالی ۵۶۵ پیکسل را در هر اینچ را به ارمغان خواهد آورد و گفته شده نمونه های ۱۶ گیگابایتی نیز حذف گشته و خریداران می توانند با توجه به نوع نیاز خود، مدل های ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی را برگزینند.
 
دوربین جلوی تلفن هوشمند مورد بحث نیز به احتمال بسیار قوی ۵ مگاپیکسل خواهد بود و در نهایت اگر تمام شایعات در خصوص نسل سوم موتو اکس به حقیقت بدل شوند، شاهد یک باتری ۳۲۸۰ میلی آمپری نیز خواهیم بود.
 
با توجه به سخنان مدیر عامل موتورولا، ریک اوسترلوه، می توان انتظار داشت که موتو اکس جدید در مقطع زمانی بین آگوست و سپتامبر معرفی گشته و به بازار عرضه شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.