فناوری اطلاعات

June 7, 2015
13:50 یکشنبه، 17ام خردادماه 1394
کد خبر: 70850

گروه مدیریتی Salesforce وارد شرکت InsideSales شدند

شرکت تولیدکننده ابزارهای تحلیلی سازمانی InsideSales در تلاش است تعداد بیشتری از مدیران ارشد Salesforce را در گروه مدیریتی خود به کار گیرد.
 
این استارت آپ که دفتر مرکزی آن در شهر اوتا آمریکا واقع شده است، روز گذشته «دین رابینسون» که ۱۳ سال سابقه مدیریت در شرکت InsideSales را دارد به عنوان مدیر جدید بخش موفقیت مشتریان انتخاب کرد و توضیح داد که او از این پس مدیریت بخش پشتیبانی از مشتریان و مدیریت حساب های کاربری را نیز برعهده خواهد داشت.
«آوانیش ساهای» نیز مدیریت مرکز کانال‌های و خدمات یکپارچه InsideSales را عهده‌دار شده است. او هم اکنون از شرکت DemandBase وارد این استارت آپ شده است. اما فعالیت اصلی وی مربوط به شرکت های اوراکل و Salesforce می شده و همواره یکی از مهره های‌کلیدی در زمینه بازاریابی نرم افزارهای AppExchange بوده است.
 
رابینسون و ساهای در حالی به گروه مدیریتی این شرکت تحقیقاتی اضافه می شوند که تعداد دیگری از کارمندان اسبق Salesforce در این مرکز حضور یافته اند. «جیم استیل» مدیر اسبق مرکز مشتریان Salesforce در ماه ژانویه فعالیت  خود را در این شرکت آغاز کرد تا به عنوان مدیر فروش جهانی و مشتریان به فعالیت خود ادامه دهد. «دیوید رادنیتسکی» و «لیندسی آرمسترانگ» نیز در ماه مارس وارد این استارت آپ شدند.
 
استخدام این گروه مدیریتی چند ماه پرماجرا را برای شرکت InsideSales رقم زد. این شرکت در ماه مارس سال جاری میلادی در سری D فعالیت های خود سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیون دلاری را از سوی مرکز Salesforce Ventures دریافت کرد و هفته گذشته اعلام کرد شرکت تولیدکننده ابزارهای تحلیلی فروش C۹ Inc را خریداری کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.