لبه تکنولوژی

June 7, 2015
17:03 یکشنبه، 17ام خردادماه 1394
کد خبر: 70870

خودروی Audi Q3 مدل 2016 قیمت‌گذاری شد

شرکت «آوودی» (Audi) به‌تازگی مدل 2016 خودروی محبوب شهری خود یعنی Q3 را قیمت‌گذاری کرده است.
 
«آوودی» (Audi) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی در جهان است. این شرکت آلمانی، هم خودروهای مخصوص رانندگی شهری و هم خودرو‌های مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی طراحی و تولید می‌کند. به‌عنوان مثال، یکی از بهترین خودروی‌های مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی این شرکت، آوودی R8 است که در دو مدل 8 و 10 سیلندر با پشتیبانی از فن‌آوری Quatro (سیستمی مشابه دو دیفرانسیل که در هنگام حرکت خودرو از سرعت صفر، تقسیم نیرو بین چرخ‌ها را انجام می‌دهد) به بازار عرضه شده است.
 
همچنین یکی از خودروی‌های شهری و محبوب این شرکت، آوودی Q3 است. به‌تازگی مدل 2016 خودروی آوودی Q3 قیمت گذاری شده است. مدل پایه‌ای محور جلوی این خودرو 33،700 هزار دلار قیمت دارد که به نسبت مدل 2015 خود، 1،200 دلار گران‌تر شده است. همچنین مدل پایه‌ای آوودی Q3 از حس‌گر خودکار پارک خودرو، دوربین عقب، سقف پاناروما، داشبورد چرمی و صندلی‌های جلو قابل تنظیم به 12 حالت مختلف بهره می‌برد.
 
مدل چهار محور (All-Wheel-Drive) این خودرو، 35،800 هزار دلار قیمت‌گذاری شده است. در نظر داشته باشید که مدل «پرستیژ» (Prestige) محور جلوی این خودرو، 38،600 هزار دلار قیمت‌گذاری شده که به نسبت مدل 2015 خود 2،200 دلار گران‌تر شده است. مدل پرستیژ قابلیت‌هایی مثل سیستم مسر یابی خودکار، سیستم صوتی بسیار قدرتمند که شامل 14 بلندگوی مجزا می‌شود را به Q3 اضافه می‌کند. لازم به ذکر است که مدل چهار محور (All-Wheel-Drive) پرستیژ آوودی Q3، قیمتی معادل 40،700 هزار دلار دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.