بازی

فناوری اطلاعات

June 12, 2015
15:43 جمعه، 22ام خردادماه 1394
کد خبر: 71003

ثبت سه رکورد اورکلاکینگ جهانی توسط انجمن گیمرهای ایسوس

انجمن گیمرهای ایسوس که با نام ROG شناخته می‌شود سخت‌افزارهای متنوعی در حوزه بازی‌های کامپیوتری دارد و گیمرهای حرفه‌ای علاقه زیادی به این خانواده از محصولات ایسوس دارند. مادربوردهای سری ROG ایسوس نه تنها از عملکرد قدرتمندی در اجرای بازی‌های کامپیوتری برخوردار هستند بلکه استفاده از تجهیزات حرفه‌ای در ساخت این مادربوردها موجب شده است که اورکلاکرها برای دستیابی به بهترین رکوردها به سراغ مادربوردهای ROG ایسوس بروند.
 
انجمن گیمرهای ایسوس امروز اعلام کرد که تیم اورکلاکرهای این شرکت توانستند پس از یک رقابت تنگاتنگ میان سایر اورکلاکرها از سراسر دنیا در تور اورکلاکینگ جهانی با ثبت سه رکورد جدید، مقام نخست جهانی را بدست آورند.
 
شرکت‌کنندگان در این چالش نفس‌گیر تلاش کردند تا با استفاده از مادربورد گیمینگ Rampage V Extreme X99 ایسوس و کارت گرافیک GTX Titan X و با شکستن رکوردهای قبلی، جایگاه بهتری را از آن خود کنند. سایر قطعات به کار رفته در سیستم تیم ROG ایسوس، حافظه Predator DDR4، پردازنده Core i7 5960X  اینتل و منبع تغذیه Seasonic Platinum Series 1200 بودند تا عملکرد آن را بهبود بخشند.
 
پس از مصاحبه‌ای که با ایان پاری از انگلستان که در میان اورکلاکرها با نام 8Pack شناخته می‌شود و رومن هارتانگ با اسم مستعار der8auer شد، اعلام داشتند که بهترین تنظیمات را برای دستیابی به یک عملکرد بینظیر و ثبت رکورد جدید جهانی روی کامپیوترهای خود پیاده سازی کرده‌اند تا بتوانند مقام نخست جهانی را کسب نمایند.
 
 
بهترین اورکلاکرها در کنار بهترین سیستم اورکلاکینگ دنیا
 
تیم ROG ایسوس متشکل از 8Pack و der8auer مجموعه‌ای از بهترین سخت‌افزارهای اورکلاکینگ شامل پردازنده Core i7 5960X، کارت گرافیک GTX Titan X و کیت حافظه HyperX DDR4 Predator را گرد هم آوردند تا با استفاده از قدرت بی‌رقیب مادربورد ROG Rampage V Extreme X99 ایسوس رکورد جدیدی را ثبت کنند.
 
به این ترتیب تیم اورکلاکینگ ROG ایسوس با استفاده از ابزار بنچمارک Catzilla توانستند دو رکورد جدید را در 720P و 1440P در فرکانسهای 1550MHz/2000MHz و 1652MHz/2000MHz از آن خود کنند. سومین رکورد نیز در
آزمون بنچمارک 3DMark 11 با دستیابی به فرکانس 1587MHz/2000MHz به ثبت رسید.
 
تیم اورکلاکینگ ROG ایسوس با کسب جایگاه نخست توانستند جایزه 750 دلاری را به ازای ثبت هر رکورد و در مجموع مبلغ 2250 دلار را به دست آورند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.