تلفن همراه

گوشی

June 17, 2015
16:34 چهارشنبه، 27ام خردادماه 1394
کد خبر: 71144

صف طویل خریداران گوشی G4 ال‌جی در تهران

IMG_1136.JPG
شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) روز سه‌شنبه 26 خرداد 94 رأس ساعت 5 عصر مراسم قرعه‌کشی جشنواره بزرگ 444 را برگزار کرد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ال جی الکترونیکس در ایران، از زمانی که زمزمه‌های حضور G4 در بازار آغاز شد، شور و اشتیاق زیادی در میان علاقه‌مندان و منتقدین محصولات فناورانه ایجاد گردید. گوشی G4 بر روی انتقال حس زیبایی خوشایند، تجربه بصری عالی، کاربری انسان‌محور و تجربه عکاسی حرفه‌ای متمرکز شده است.
 
دوربین G4 به عقیده بسیاری از منتقدین بهترین دوربینی است که تابحال بر روی یک گوشی تلفن همراه نصب شده است. LG G4 احساسات انسانی را در خود مجسم کرده است که این مسئله به وضوح در طراحی خارجی Slim Arc و رابط کاربری گرافیکی آن پیداست. چندی پیش شرکت ال‌جی در ایران با جشنواره 444 علاقه‌مندان به گوشی ال جی G4 را غافلگیر کرد و تصمیم گرفت این پرچمدار هوشمند را در مراسمی ویژه در اختیار مصرف‌کنندگان علاقه‌مند قرار دهد. 
 
جشنواره 444 در دو بخش آنلاین و حضوری برگزار شد. در بخش آنلاین علاقه‌مندان به گوشی G4 از تاریخ 11 خرداد ماه با مراجعه به وب‌سایت lg.com/ir/g4preorder اقدام به پیش‌ثبت‌نام کرده بودند تا پس از قرعه‌کشی برنده کارت هدیه به ارزش 20 میلیون و 8 میلیون ریال برای به‌ترتیب 44 و 444 نفر شوند.
 
از سوی دیگر در بخش حضوری مشتریان ال‌جی روز سه‌شنبه از ساعت 10 صبح بلیط‌های قرعه‌کشی را برای شرکت در بخش حضوری جشنواره 444 از فروشگاه ال‌جی در چارسو تهیه کردند. در ساعت 5 عصر رضا رشیدپور مجری مراسم از میان بلیط‌های توزیع شده قرعه‌کشی را انجام دادند و جوایزی به شرح زیر به شرکت‌کنندگان علاقه‌مند اهدا شد:
44 گوشی G4 برای 44 نفر به صورت رایگان
44 گوشی G4 برای 44 نفر با 44 درصد تخفیف
444 گوشی G4 برای 444 نفر با 10 درصد تخفیف
 
پس از اعلام اسامی، برندگان به فروشگاه گلدیران چارسو مراجعه کردند تا این پرچمدار بی‌نظیر را دریافت کنند.
 
IMG_1630.JPG
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.