تلفن همراه

گوشی

June 18, 2015
10:53 پنجشنبه، 28ام خردادماه 1394
کد خبر: 71173

نکسوس بعدی توسط هواوی ساخته می‌شود؟

گوشی‌های نکسوس ازجمله محصولاتی به‌حساب می‌آیند که گوگل توجه زیادی به آن‌ها دارد و به‌نوعی محصول اصلی این شرکت به‌حساب می‌آیند. هرسال هم یک گوشی و یا تبلت جدید با این نام از سوی شرکت‌های مختلف عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد که امسال شرکت چینی هواوی قصد تولید نکسوس جدید را دارد.
 
در چندماه گذشته گوگل و هواوی همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته‌اند و به‌همین دلیل احتمال ساخت یک گوشی نکسوس از سوی این شرکت چینی بسیار زیاد است. از سمت دیگر خبرهایی به گوش می‌رسد که براساس آن‌ها شرکت ال‌جی هم قصد دارد یک نکسوس راهی بازار کند. به‌تازگی یکی از کارمندان هواوی در بریتانیا به این موضوع اشاره کرده که این شرکت روی ساخت نکسوس جدید کار می‌کند.
هنوز اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد که در اواخر امسال باید منتظر این گوشی باشیم. گوگل و هواوی قبلا به این موضوع اشاره کرده بودند که آن‌ها درحال ساخت یک محصول جدید هستند.
 
 
از هم اکنون مشخص است که هوای می‌خواهد نام خودش را دربین مردم و سازندگان گوشی‌های موبایل پررنگ‌تر کند و ساخت یک گوشی با نام گوگل برای آن‌ها بسیار مهم است. البته اگر هوای واقعا درحال ساخت گوشی نکسوس باشد، نمی‌تواند این محصول را در کشور چین به‌فروش برساند، چرا که بیشتر سرویس‌های گوگل در این کشور مسدود شده‌اند. البته این احتمال وجود دارد که نسخه مخصوصی از نکسوس در چین عرضه شود که برنامه‌های مشابه گوگل را روی آن قرار گرفته است.
 
هواوی به طور رسمی این خبرها را تایید نکرده، اما قبلا اطلاعاتی منتشر شده بود که در آن‌ها مشخص شده بود که نکسوس درحال ساخت دارای یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با وضوح QHD است و از پردازنده اسنپ‌دراگون 810 بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد که این محصول ظاهری مانند گوشی P8 شرکت هواوی داشته باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.