سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 20, 2015
15:03 شنبه، 30ام خردادماه 1394
کد خبر: 71237

LIVA CORE و LIVA X2 پرچمداران ECS در نمایشگاه کامپیوتکس

شرکت ECS یکی از بزرگ‌ترین تولید‌‌‌کنندگان محصولات و قطعات کامپیوتری، از دو محصول جدید خود در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ تایوان رونمایی کرد.
 
یکی از این محصولات مادربورد L337 Gaming Series است و دیگری مینی پی‌سی جدید لیوا است که اولین مینی‌پی‌سی به‌حساب می‌آید که از ویندوز ۱۰ کورتانا پشتیبانی می‌کند. در ادامه به بررسی مینی‌پی‌سی‌ها می‌پردازیم و در فرصت‌های بعدی مادربورد قدرتمند L337 Gaming Series را مورد بررسی قرار خواهیم داد. مینی‌پی‌سی‌ها یا به اصطلاح کامپیوتر‌های کوچک، نسبت به کامپیوتر‌های دسک‌تاپ هم‌رده خود، انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کنند و حجم آنها نیز کوچک‌تر است که این دو ویژگی بسیار مورد توجه کاربران خانگی و… قرار گرفته است. ECS 2 مدل جدید از مینی پی‌سی LIVA خود را با نام‌های LIVA Core و LIVA X2 در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی کرد. از نظر ظاهر و طراحی هر دو این محصولات در عین سادگی از زیبایی بسیار بالایی برخوردار هستند. 
 
ترکیب کوچکی و قدرت این دستگاه‌ها به‌گونه‌ای است که به راحتی کاربران می‌توانند در هر مکان و هر کاربری که خواسته باشند از این دو استفاده کنند. سرعت شبکه WiFi تقریبا ۳ برابر سریع‌تر از دیگر مینی پی‌سی‌ها است که به‌خاطر این ویژگی برای تماشای ویدئوها و بازی‌های آنلاین بسیار مناسب است. LIVA Core اولین کامپیوتری است که از پردازنده Intel® Core™ M 14nm پشتیبانی می‌کند. به‌صورت کلی این نوع سیستم‌ها به‌زودی جایگزین سیستم‌های بزرگ و حجیم قدیمی شده و بستر‌های جدیدی در زندگی روزمره ما باز خواهند کرد. این دو پرچمدار شرکت ECS به‌زودی با گارانتی شرکت «سازگار ارقام» وارد ایران می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.