تلفن همراه

گوشی

June 24, 2015
10:12 چهارشنبه، 3ام تیرماه 1394
کد خبر: 71361

سونی چهار گوشی هوشمند جدید خود را در هند تست می کند

شرکت سونی در حال تست چهار نمونه از گوشی‌های هوشمند جدید خود در کشور هند است. هدف این کمپانی از واردات گوشی‌های هوشمند خود به هند، عیب یابی و تست آن‌ها است.
 
 
بر اساس خبرهای منتشر شده توسط وب‌سایت Zauba، شرکت سونی گوشی‌های هوشمند رده‌ بالایی را در کشور هند تست می‌کند. این گوشی‌های هوشمند با اسم رمز‌های Seahawk Rex PQ, Eagle Rex AP, Seahawk Gina AP و Eagle Rilads AP در این وب‌سایت رویت شده‌اند. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید قیمت تعیین شده برای هرکدام از این تلفن‌ها ۶۱۷ دلار است. 
 
 
در حال حاضر اطلاعات بیشتری در خصوص این دستگاه‌ها در دسترس نیست بنابراین نمی‌توان در خصوص مشخصات دقیق آن‌ها پیش بینی‌هایی را انجام داد. اما بر اساس قیمت این گوشی‌ها، به نظر می‌رسد سونی قرار است گوشی‌های بالا رده‌ای را معرفی کند. علاوه بر این انتظار می‌رود این کمپانی آخرین گوشی هوشمند خود یعنی اکسپریا +Z3 را این هفته در هند رونمایی کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.