تلفن همراه

گوشی

June 24, 2015
18:48 چهارشنبه، 3ام تیرماه 1394
کد خبر: 71394

گلکسی نوت 5 تنها دارای یک مدل خواهد بود

براساس گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد ندارد گلکسی نوت 5 را در مدل Edge عرضه کند.
 
شرکت سامسونگ امسال دو گوشی پرچم‌دار گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge را راهی بازار کرد. این اتفاق باعث شد که احتمال عرضه مدل جدید گوشی‌های نوت در دو شکل افزایش پیدا کند. در چند ماه گذشته شایعات به این موضوع اشاره می‌کردند که سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت 5 را در دو مدل معمولی و Edge عرضه کند.
مدل جدید گوشی‌های نوت که احتمال می‌رود در شهریورماه عرضه شود، در همایش IFA معرفی خواهد شد. اما همچنان این سوال وجود دارد که آیا سامسونگ مدل Edge برای آن معرفی می‌کند یا خیر؟
 
شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ در همایش IFA تنها از گلکسی نوت 5 رونمایی می‌کند و خبری از گلکسی نوت Edge جدید نخواهد بود. براساس شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که نوت 5 دارای یک صفحه‌نمایش 5.89 اینچی با وضوح تصویر 2560×1440 است و یک باتری 4100 میلی‌آمپری را روی آن مشاهده خواهیم کرد.
 
چیپ‌ست Exynos 7422 به همراه اندروید 5.1.1 هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. اما سوال اینجاست که چرا سامسونگ نباید مدل جدیدی از نوت Edge را راهی بازار کند؟ آیا عرضه این گوشی در فروش گلکسی S6 Edge تاثیر می‌گذارد؟ هنوز نمی‌توانیم درباره این موضوع صحبت کنیم و باید منتظر همایش IFA بمانیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.