تبلت

تلفن همراه

June 30, 2015
14:09 سه شنبه، 9ام تیرماه 1394
کد خبر: 71589

تبلت Surface Pro 3 ارزان می‌شود

تبلت‌های Surface مایکروسافت از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار هستند و می‌توانند نقش یک لپ‌تاپ را به‌خوبی ایفا کنند. اما قیمت بالایی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده، باعث شده بسیاری از کاربران نتوانند آن‌ها را خریداری کنند. به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد مدلی ارزان‌تر از این تبلت‌ها را عرضه کند.
 
تبلت‌های Surface Pro 3 از جمله محصولات بسیار خوب مایکروسافت به‌حساب می‌آیند که نظر بسیاری از کاربران را به‌سمت خودشان جلب کرده‌اند. اما برخی کاربران به دلیل قیمت بالا نمی‌توانند این تبلت را خریداری کنند. به‌تازگی مایکروسافت به این فکر افتاده تا این تبلت‌ها را با قیمتی ارزان‌تر راهی بازار کند.
 
براساس اطلاعات منتشر شده به‌زودی باید منتظر مدل جدیدی از Surface Pro 3 باشیم. روی این تبلت قرار است یک پردازنده Core i7 با سرعت 1.7 گیگاهرتز را مشاهده کنیم. همچنین 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم برای آن در نظرگرفته شده است. این مدل قرار است در کنار مدل‌های قبلی که با پردازنده Core i7 و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شدند، قرار بگیرد. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول 1299 دلار است که با قیمت مدل Core i5 که 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد، برابر است.
 
 
تبلت‌های Surface Pro 3 در مدل‌های Core i3، Core i5 و Core i7 عرضه شده‌اند که هر کدام رم و حافظه داخلی متفاوتی دارند. برای این تبلت‌ها از پردازنده گرافیکی Intel HD 5000 استفاده شده که قدرت مناسبی را برای آن‌ها به همراه می‌آورد. مایکروسافت با عرضه صفحه‌کلیدهای Touch Cover و Type Cover سعی کرده که این تبلت را بیش از پیش به عنوان یک محصول جایگزین لپ‌تاپ معرفی کند. با توجه به مدل جدیدی که معرفی شده، شش مدل Surface Pro 3 در بازار وجود دارد که در ادامه می‌توانید نوع و قیمت آن‌ها را مشاهده کنید:
 
Intel Core i3 — 64GB, 4GB RAM – $799
Intel Core i5 — 128GB, 4GB RAM – $999
Intel Core i5 — 256GB, 8GB RAM – $1,299
Intel Core i7 — 128GB, 8GB RAM – $1,299
Intel Core i7 — 256GB, 8GB RAM – $1,549
Intel Core i7 — 512GB, 8GB RAM – $1,999
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.