امنیت

فناوری اطلاعات

July 1, 2015
14:19 چهارشنبه، 10ام تیرماه 1394
کد خبر: 71613

دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران برگزارمی شود

کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران(ICSEC2015) را برگزار می کند.

بهناز آریا، مسئول کمیسیون افتا (امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات) این سازمان با اعلام خبر فوق گفت: کمیسیون افتا پس از برگزاری موفق اولین دوره این نمایشگاه، دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران را از تاریخ 27 تا 29 مردادماه جاری در سالن حجاب تهران برگزار می کند.

آریا با اشاره به رویکرد کلی برگزاری دومین دوره نمایشگاه امنیت سایبری ایران ادامه داد: در این نمایشگاه، شرکت های خصوصی فعال حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات (افتا)، دستاوردها و خدمات خود را معرفی خواهند کرد.

مسئول کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران درخصوص محورهای برگزاری این نمایشگاه گفت: سه محور برگزاری این نمایشگاه تخصصی شامل "محصولات امنیتی داخلی و خارجی"، "خدمات و سرویس‌های مرتبط با امنیت اطلاعات" و" آموزش و آگاهی‌رسانی در حوزه امنیت اطلاعات" است.

آریا با اشاره به ضرورت برگزاری نمایشگاه  ICSEC2015 ادامه داد: سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با توجه به نیازمبرم فضای کسب وکاردرحوزه افتا، اولین دوره نمایشگاه تخصصی امنیت سایبری ایران را مهرماه93در سالن حجاب تهران برگزار کرد ؛ بازخورد و استقبال خوب شرکت های حاضر و بازدیدکنندگان باعث شد تا سازمان دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران را با هدف بهبود کسب و کار حوزه افتا برگزار کند.

او با تاکید براینکه نمایشگاه امنیت، فرصت خوبی برای معرفی دستاوردهای بخش خصوصی است، گفت: نمایشگاه امنیت سایبری، فرصت منحصر بفردی را برای حضور و معرفی شرکت های عضو سازمان و فعال در حوزه افتا فراهم می کند و به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که برای اولین بار شرکت های خصوصی متخصص در حوزه امنیت را یکجا و در زیر چتر سازمان ملاقات کنند.

او با بیان اینکه تاریخ ثبت نام در نمایشگاه به زودی اعلام می شود، افزود: ثبت نام در این دوره از نمایشگاه امنیت سایبری، به صورت آنلاین و ازطریق سایت نمایشگاه با آدرس icsec.ir خواهد بود.

مسئول کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با بیان اینکه در دومین دوره نمایشگاه 2015ICSEC تاکید بیشتری بر برگزاری کارگاه های آموزشی حوزه امنیت وجود دارد، گفت: دراین دوره نیز همچون دوره اول، کارگاه های آموزشی متعددی با هدف آگاهی و اطلاع رسانی عمومی در حوزه امنیت سایبری کشور ، معرفی محصولات امنیتی برای شرکت های افتا و کاربران این حوزه برگزار می شود.

آریا تاکید کرد: پرداختن به جنبه علمی و آگاهی رسانی حوزه افتا دربرگزاری دومین دوره نمایشگاه امنیت سایبری ایران از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف، اهمیت بالایی دارد.

او اظهار امیدواری کرد: تلاش کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران در برگزاری این نمایشگاه، جذب حداکثر مشارکت شرکت های حوزه امنیت به منظور انسجام و همدلی بیشتر و همچنین مخاطبان تخصصی این حوزه است.

 

 

 

 

 

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.