تلفن همراه

گوشی

July 7, 2015
12:52 سه شنبه، 16ام تیرماه 1394
کد خبر: 71759

اچ تی سی با پیش‌بینی وضعیت مالی خود در فصل دوم 2015 از بازگشت ضرردهی خبر داد

اچ تی سی با عرضه‌ی وان ام 9 امیدوار بود تا رضایت کاربران را جلب کند، اما به نظر می‌رسد هیچ یک از پرچمداران فلزی سری وان نتوانسته اقبال عموم را آنگونه که باید جلب کند؛ اچ‌تی‌سی با انتشار پیش‌بینی ضرر ۱۶۶.۲ میلیون دلاری برا سه ماهه‌ی دوم سال جاری، به این واقعیت صحه گذاشته است.
 
اچ‌تی‌سی پیش‌بینی مالی خود از وضعیت کمپانی در سه ماهه‌ی دوم سال جاری را منتشر کرده که براساس آن تایوانی‌ها در فصل دوم از سال ۲۰۱۵ میلادی نیز شاهد ضرر عملیاتی ۱۶۶.۲ میلیون دلاری خواهند بود. براساس گزارش منتشر شده توسط اچ‌تی‌سی این کمپانی درآمدی ۱.۰۷ میلیارد دلاری را به جیب خواهد زد. ضرر کلی تحمیل شده به کمپانی پس از کسر مالیات ۲۵۶ میلیون دلار است که با محاسبات انجام شده ۳۱ سنت به ازای هر سهم می‌شود.
 
پیش‌بینی اچ‌تی‌سی از وضعیت مالی در سه ماهه‌ی دوم با فصل اول در سال جاری میلادی در تضاد کامل است. این کمپانی تایوانی در سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی سودی ۱۱.۶ میلیون دلاری را از درآمد ۱.۳ میلیارد دلاری رقم زده بود.
 
در هفته‌های اخیر اخباری منتشر شده که گویای معرفی یک پرچمدار جدید توسط اچ‌تی‌سی در ماه اکتبر است. این گوشی‌هوشمند از ظاهر متفاوتی در مقایسه با وان برخوردار خواهد بود. در حال حاضر این گوشی با عنوان Aero شناخته می‌شود.
 
حال باید دید که اچ‌تی‌سی با گوشی‌هوشمند جدیدش چگونه به مبارزه با گزارش‌های مالی منفی رفته و سهامداران را راضی نگه خواهد داشت؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.