تلفن همراه

گوشی

July 9, 2015
8:29 پنجشنبه، 18ام تیرماه 1394
کد خبر: 71782

تلفن هوشمند G4 Beat از ال جی رسماً معرفی شد

ال جی امروز یک تلفن هوشمند جدید مبتنی بر اندروید ۵.۱ را معرفی کرده که در برخی از کشورها با نام G4 Beat و در برخی دیگر (عمدتاً بازارهای اروپایی) با عنوان G4s عرضه خواهد شد. به شکل واضح موبایل مورد بحث نسخه ای از پرچمدار کنونی کمپانی سازنده اش یعنی G4، با قابلیت ها و امکانات کمتر است که دارای طراحی بسیار مطلوب بوده و ویژگی هایی قابل قبول را در خود جای داده.
 
 
 
G4s توسط یک چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵ قدرت بخشیده شده و با ابعادی برابر با ۱۴۲.۷ در ۷۲.۹ در ۹.۸۵ میلی متر به نمایشگری ۵.۲ اینچی که رزولوشنی معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیسکل را فراهم می کند نیز مجهز گشته است.
 
در قسمت جلویی دستاورد جدید شرکت ال جی دوربینی ۵ مگاپیکسلی جای گرفته و بخش پشتی هم از یک دوربین دیگر با کیفیت ۸ مگاپیکسل (دارای فوکوس خودکار لیزری) میزبانی می نماید.
 
 
از دیگر مشخصه های موبایل مورد اشاره نیز می توان به ۱.۵ گیگابایت حافظه ی رم، ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش، باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض و پشتیبانی از تکنولوژی های ارتباطی LTE و HSPA+ اشاره کرد.
 
 
غول تکنولوژی کره ای تمایل دارد از ماه جاری عرضه ی  G4 Beat یا همان G4s را در کشورهای فرانسه، آلمان و برزیل آغاز نموده و اندکی بعد آن را به سایر بازارهای جهانی نیز ارائه کند. گفتنیست که هنوز در مورد قیمت موبایل فوق الذکر حرفی به میان نیامده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.