رگولاتوری

July 10, 2015
23:39 جمعه، 19ام تیرماه 1394
کد خبر: 71816

تعرفه نرخ پایه خدمات فناوری اطلاعات سال 94 منتشر شد

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور تعرفه نرخ خدمات پایه فنی و تخصصی انفورماتیک سال جاری (1394) را منتشر کرد.
آزاد معروفی رئیس کمیسیون ساماندهی و نظم بخشی بازار با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه تعرفه تعیین شده برای سال 94 شامل 9 بخش مجزاست، افزود: بخش نخست به نرخ پایه فعالیت ها پرداخته که مبنای تمام محاسبات، حقوق پایه اعلام شده از سوی وزارت کار و امور اجتماعی برای سال 94 است. در بخش خدمات شامل شبکه، سخت افزار، امنیت و فضای مجازی طبق مصوبه شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای شاهد افزایش 22 درصدی هستیم.
 
خدمات نرم افزاری، مشاوره ای، خدمات فنی سخت افزار، خدمات فنی شبکه و مرکز داده Data Center، خدمات امنیت اطلاعات، آموزش های تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و خدمات فضای مجازی در لیست تعرفه های خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات سال 94 لحاظ شده اند.
 
این عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای با اشاره به مشارکت گسترده سازمان های نصر استانی در تهیه و تدوین این نرخ نامه گفت: کمیسیون های امنیت، شبکه و نرم افزار در سازمان های نصر تهران، نصر یزد، نصر کرمان و نصر خراسان رضوی بیشترین میزان تعامل را در خصوص تدوین تعرفه های سال 94 داشتند.
 
ضمن اینکه مرتضی کسائیان و محمدعلی اردهالی از اعضای شورای مرکزی دوره سوم سازمان نظام صنفی رایانه ای، بهناز آریا عضو کمیسیون ساماندهی و نظم بخشی بازار و فرامرز کلانتری مدیرعامل شرکت سازه اطلاعات سامان به همراه دبیرخانه نصر کشور با ارائه نظرات کارشناسی در جمع بندی نظرات و اعمال آنها نقش بسیار موثری داشتند.
 
رئیس کمیسیون ساماندهی و نظم بخشی بازار با بیان اینکه تعیین تعرفه خدمات فناوری اطلاعات به موجب مصوبه مجلس شورای اسلامی برعهده سازمان نظام صنفی رایانه ای گذاشته شده، خاطرنشان کرد: در ماده 12 قانون مجلس شورای اسلامی مصوب چهارم دی ماه 79 مبنی بر سازماندهی و نظم بخشی بازار تجاری رایانه کشور به وسیله سازمان نظام صنفی رایانه ای و اختیارات قانونی مطرح شده در بند 12 ماده 65 آیین نامه اجرایی تشکیل سازمان صنفی رایانه ای کشور مصوب هیات دولت با محوریت تعیین مبانی قیمت گذاری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید شده است.
 
معروفی با تاکید بر اینکه تمامی فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات موظف به پیروی از این نرخنامه هستند، افزود: در صورت بروز هرگونه تخلف از بندها و تعرفه های منتشر شده، موضوع در شوراهای انتظامی استانی قابل پیگیری است.
 
تعرفه نرخ خدمات فنی _ تخصصی انفورماتیک سال 1394 در سایت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به آدرس https://goo.gl/ZMT5Dx در دسترس عموم قرار دارد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.