اپلیکیشن

تحلیل بازار

تلفن همراه

فناوری

July 13, 2015
17:08 دوشنبه، 22ام تیرماه 1394
کد خبر: 71875

بهترین ابزارهای کاربردی اتوماسیون فروش در فضای ابری

کارمندان بخش فروش در سازمان شما برای عرضه کالاهای مختلف چقدر زمان صرف می کنند؟ این طور که مرکز تحقیقاتی CSO Insights در گزارش جدید خود اعلام کرده است،‌ تنها 37 درصد زمانی که این افراد در محل کار خود سپری می‌کنند مفید است.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، واقعیت این است که مسؤولان فروش بیشتر مواقع درگیر وظایف اداری و دست‌وپاگیر می‌شوند که از جمله آنها می‌تواند به ثبت داده‌های ورودی یا مدیریت خط تامین محصول اشاره کرد.

این روزها که انواع دستگاه‌های موبایلی در محیط‌های سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ابزارهای کاربردی فراوان متناسب با بخش فروش هم ارایه شده است. برخی از این ابزارها در زمینه اتوماسیون فروش فعالیت می‌کنند و خدمات خود را مبتنی بر فضای ابری ارایه می‌دهند.

طی چند سال اخیر تمایل به استفاده از ابزارهای کاربردی اتوماسیون فروش مبتنی بر فضای ابری افزایش یافته است و از آنجایی که این ابزارها با پلتفرم‌های کنونی سازگاری فراوان دارند، استفاده از آنها آسان شده است. در اینجا بهترین ابزارهای کاربردی اتوماسیون فروش مبتنی بر فضای ابری معرفی شده‌اند.

 

ابزار Zoho CRM

ابزار Zoho به عنوان بخشی از سیستم جامع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) قابلیت‌های اتوماسیون فروش را ارایه می‌دهد و فرآیندهایی از قبیل مدیریت تامین محصول، سرعت‌دهای ارایه محصول و … را خودکار می‌کند. از دیگر فرآیندهای خودکار شده توسط این ابزار می‌توان به تحلیل داده‌ای خط تولید، مدیریت سهم و پیش‌بینی‌های وضعیت در هر لحظه اشاره کرد.

 

ابزار Salesforce Sales Cloud

این یک ابزار کاربردی برای اتوماسیون فروش است که به طور ویژه بر مدیریت داده‌ها تمرکز دارد و کمتر به دنبال رهبری سیستم مرکزی است. این ابزار تمام اطلاعات مورد نیاز شما را برای ارتقا فرآیند فروش ارایه می‌دهد. قابلیت Visual Workflow در این ابزار به شما امکان می‌دهد با انتقال ساده اطلاعات به داخل سیستم، فرآیند فروش، وضعیت کارمندان و … را به صورت خودکار زیر نظر بگیرید.

 

ابزار Pipedrive

این ابزار با هدف افزایش سرعت فروش محصول و کارآمدی بخش‌های مربوطه فعالیت می‌کند. در این ابزار بخش‌های ویژه‌ای برای یادآوری اتفاقات مختلف در سیستم فروش تعبیه شده است و البته سیستم هشدار دهنده خودکار فعال است تا هر زمان که نیاز بود با مشتریان تماس بگیرید و اهداف خود را آسان‌تر محقق کنید. این ابزار همچنین می‌تواند نشان دهد که در فرآیند فروش یک محصول ویژه در چه نقطه‌ای قرار دارید.

 

ابزار Infusionsoft

در این ابزار قابلیتی با نام Sales Pipeline ارایه شده است که سازمان به کمک آن می‌تواند نه تنها فرآیند فروش محصول را به صورت خودکار دنبال کند، بلکه می‌تواند آن را با استراتژی‌های اتوماسیون بازاریابی خود سازگار نماید. این قابلیت به مسؤولان بخش فروش امکان می‌دهد تا دریابند نحوه مراجعه مشتری و خط تامین محصول چگونه است.

 

ابزار ForceManager

این ابزار فعالیت‌های خود را در فرآیند فروش محصول در سازمان گسترش می‌دهد و گزارش‌های فروش را به صورت خودکار و رایگان در اختیار مسؤولان می‌گذارد. این سیستم خودکار فروش فرآیند جمع‌آوری داده یا تحلیل آنها را به صورت خودکار انجام می‌دهد و به کارمندان بخش فروش کمک می‌کند تا فهم بهتری از تاثیر تعامل با مشتریان خود داشته باشند.

 

ابزار Pipeliner

این محصول یکی دیگر از ابزارهای حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است که قابلیت‌های کاربردی در زمینه اتوماسیون بازاریابی و فروش را ارایه می‌دهد. این ابزار که کلیه خدمات خود را مبتنی بر فضای ابری ارایه می‌دهد، به سازمان امکان می‌دهد پیام‌های مناسب برای مدیریت بخش‌های مختلف فروش را از قبل طراحی کند و سپس به سیستم امکان دهد در زمان مناسب هر یک از این پیام‌ها را ارسال کند. این کار به میزان قابل ملاحظه در زمان کارمندان بخش فروش صرفه‌جویی می‌کند.

 

ابزار RelateIQ

یکی از روش‌های اصلی که این ابزار فرآیند فروش محصول را ارتقا می‌دهد این است که نه تنها به صورت مستقیم پست‌های الکترونیکی به مشتریان و شرکا را ارسال می‌کند، بلکه در قالب بخشی از نرم افزارهای CRM به مدیران بخش فروش امکان می‌دهد به صورت خودکار با مشتریان خود در تماس باشند. این اتفاق با ایجاد فضاهای کاری روی سیستم مرکزی صورت می‌گیرد.

 

ابزار Nutshell CRM

این یک ابزار مفید برای کارمندان بخش فروش و بازاریابی سازمان است و به مسؤولان در این بخش امکان می‌دهد تا به صورت مداوم بتوانند تمام فعالیت‌هایی که هر یک از کارمندان انجام می‌دهند را مدیریت کنند. با این ابزار اتوماسیون می‌توانید به صورت پیش‌فرض قابلیت‌های مختلف را در اختیار کارمندان خود بگذارید، به راحتی بخش مورد نظر از یک فرآیند را بررسی کنید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.