سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

July 14, 2015
8:44 سه شنبه، 23ام تیرماه 1394
کد خبر: 71884

مایکروسافت از برنامه های تبلیغاتی خود برای ویندوز ۱۰ پرده برداشت؛ کاربران در مرکز توجه هستند

تقریباً ۹ ماهی می شود که مایکروسافت از هواداران خود خواسته با این شرکت همراه گشته و نسل بعدی سیستم عاملش را مورد محک قرار دهند، عیب های آن را یافته و نقطه نظراتشان را مطرح کنند.
 
اکنون ذکر می گردد تنها یکی دو هفته قبل از آماده شدن نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰ جامعه ای ۵ میلیون نفری از کاربران با کمپانی ساکن ردموند همراه و همگامند تا به دقت این سیستم عامل را ارزیابی نمایند و اطمینان حاصل شود که همه چیز در روز عرضه اش یعنی ۲۹ جولای بی نقص خواهد بود.
 
تشکیل چنین جامعه ی بزرگی برای آزمایش کردن یک نرم افزار بسیار تحسین برانگیز محسوب می شود و البته مایکروسافت حالا می خواهد در زمان ارائه ی دستاورد جدیدش از آنهایی که تا به امروز همراهی اش کرده اند به شکلی ویژه تشکر نماید.
 
در همین راستا اهالی ردموند از برنامه های خود برای بازاریابی و تبلیغ ویندوز ۱۰ پرده برداشته اند و آنطور که از شواهد برمی آید ظاهراً جامعه ی کاربری و هواداران در مرکز توجه این برنامه ها هستند.
 
یوسف مهدی مدیر بخش بازاریابی “گروه ویندوز و دیوایس ها” در خصوص برنامه های بازاریابی پیش تر اشاره شده شرکت متبوعش عنوان داشته “ما می خواهیم تمام تمرکزمان بر روی هوادارن ویندوز باشد”. آنطور که مهدی می گوید ظاهراً مایکروسافت از تجربه ی پیشین خود در رابطه با مارکتینگ ایکس باکس و گردهم آوردن طرفداران این محصول رضایت داشته و لذا به نوعی از همین تجربیات الگو برداری نموده و آنها را به ویندوز ۱۰ تعمیم داده.
 
حالا ساکنین ردموند به جای اینکه یک مهمانی پر زرق و برق را تنها در یک شهر خاص برگزار کنند می خواهند مراسم مرتبط به آغاز عرضه رسمی سیستم عامل تازه را در ۱۳ شهر مختلف دنیا برپا نمایند.
 
کاربران در شهرهای سیدنی، توکیو، سنگاپور، پکن، دهلی نو، دوبی، نایروبی، ژوهانسبورگ، مادرید، لندن، برلین، سائوپائولو و نیویورک قادر خواهند بود در رویدادی ویژه حضور یافته با یکدیگر و اعضای توسعه دهنده ی ویندوز ۱۰ ملاقات کرده و نسخه کامل سیستم عامل مورد بحث را برای اولین بار از نزدیک تجربه نمایند.
 
ضمناً مایکروسافت از روز دوشنبه و پیش از شروع عرضه محصول نیز تبلیغات تلویزیونی اش را آغاز می کند. یوسف مهدی می گوید در تلویزیون تلاش داریم تا عصری جدید که برای ویندوز و کاربران آن رقم خورده را جشن بگیریم و نشان دهیم آنهایی که در دوران نسل تازه این پلتفرم رشد می کنند چگونه شرایطی را تجربه خواهند نمود.
 
بخش دیگری از تبلیغات تلویزیونی بر روی کاربردهای ویندوز و تاثیرش در زندگی انسان ها و حرفه های مختلف تمرکز یافته. علاوه بر تفاسیر صورت پذیرفته مایکروسافت قصد دارد همچون سال های گذشته و به عنوان قسمتی از کمپین “دنیای خودت را ارتقا ببخش” به ۱۰ موسسه خیریه غیر انتفاعی در نقاط مختلف جهان و ۱۰۰ موسسه محلی کوچک مبلغ ۱۰ میلیون دلار را اهدا کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.