فناوری اطلاعات

مایکروسافت از برنامه های تبلیغاتی خود برای ویندوز ۱۰ پرده برداشت؛ کاربران در مرکز توجه هستند

منبع: دیجیاتو
تقریباً ۹ ماهی می شود که مایکروسافت از هواداران خود خواسته با این شرکت همراه گشته و نسل بعدی سیستم عاملش را مورد محک قرار دهند، عیب های آن را یافته و نقطه نظراتشان را مطرح کنند.
 
اکنون ذکر می گردد تنها یکی دو هفته قبل از آماده شدن نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰ جامعه ای ۵ میلیون نفری از کاربران با کمپانی ساکن ردموند همراه و همگامند تا به دقت این سیستم عامل را ارزیابی نمایند و اطمینان حاصل شود که همه چیز در روز عرضه اش یعنی ۲۹ جولای بی نقص خواهد بود.
 
تشکیل چنین جامعه ی بزرگی برای آزمایش کردن یک نرم افزار بسیار تحسین برانگیز محسوب می شود و البته مایکروسافت حالا می خواهد در زمان ارائه ی دستاورد جدیدش از آنهایی که تا به امروز همراهی اش کرده اند به شکلی ویژه تشکر نماید.
 
در همین راستا اهالی ردموند از برنامه های خود برای بازاریابی و تبلیغ ویندوز ۱۰ پرده برداشته اند و آنطور که از شواهد برمی آید ظاهراً جامعه ی کاربری و هواداران در مرکز توجه این برنامه ها هستند.
 
یوسف مهدی مدیر بخش بازاریابی “گروه ویندوز و دیوایس ها” در خصوص برنامه های بازاریابی پیش تر اشاره شده شرکت متبوعش عنوان داشته “ما می خواهیم تمام تمرکزمان بر روی هوادارن ویندوز باشد”. آنطور که مهدی می گوید ظاهراً مایکروسافت از تجربه ی پیشین خود در رابطه با مارکتینگ ایکس باکس و گردهم آوردن طرفداران این محصول رضایت داشته و لذا به نوعی از همین تجربیات الگو برداری نموده و آنها را به ویندوز ۱۰ تعمیم داده.
 
حالا ساکنین ردموند به جای اینکه یک مهمانی پر زرق و برق را تنها در یک شهر خاص برگزار کنند می خواهند مراسم مرتبط به آغاز عرضه رسمی سیستم عامل تازه را در ۱۳ شهر مختلف دنیا برپا نمایند.
 
کاربران در شهرهای سیدنی، توکیو، سنگاپور، پکن، دهلی نو، دوبی، نایروبی، ژوهانسبورگ، مادرید، لندن، برلین، سائوپائولو و نیویورک قادر خواهند بود در رویدادی ویژه حضور یافته با یکدیگر و اعضای توسعه دهنده ی ویندوز ۱۰ ملاقات کرده و نسخه کامل سیستم عامل مورد بحث را برای اولین بار از نزدیک تجربه نمایند.
 
ضمناً مایکروسافت از روز دوشنبه و پیش از شروع عرضه محصول نیز تبلیغات تلویزیونی اش را آغاز می کند. یوسف مهدی می گوید در تلویزیون تلاش داریم تا عصری جدید که برای ویندوز و کاربران آن رقم خورده را جشن بگیریم و نشان دهیم آنهایی که در دوران نسل تازه این پلتفرم رشد می کنند چگونه شرایطی را تجربه خواهند نمود.
 
بخش دیگری از تبلیغات تلویزیونی بر روی کاربردهای ویندوز و تاثیرش در زندگی انسان ها و حرفه های مختلف تمرکز یافته. علاوه بر تفاسیر صورت پذیرفته مایکروسافت قصد دارد همچون سال های گذشته و به عنوان قسمتی از کمپین “دنیای خودت را ارتقا ببخش” به ۱۰ موسسه خیریه غیر انتفاعی در نقاط مختلف جهان و ۱۰۰ موسسه محلی کوچک مبلغ ۱۰ میلیون دلار را اهدا کند.

​​