تلفن همراه

گوشی

July 15, 2015
14:08 چهارشنبه، 24ام تیرماه 1394
کد خبر: 71920

معرفی بهترین گوشی های پرچمدار

راهنمای خریدی که در ادامه مطالعه خواهید کرد برای کاربرانی توصیه می‌شود که در تیرماه قصد خرید یک دستگاه پرچم‌دار دارند. توجه داشته باشید که گوشی‌های فهرست‌شده در این راهنما به‌صورت تصادفی مرتب شده‌اند و جایگاه آنها در این فهرست نشانه‌ برتری نسبت به دستگاه دیگر نیست.قیمت تمام گوشی‌های تیرماه از آل‌دیجیتال به‌روز شده‌اند. در فهرست حاضر با افت، افزایش یا قیمت معقول برخی دستگاه‌ها‌ روبه‌رو هستیم.
 
Galaxy S۶ Edge
اس۶ اج تمام خوبی‌های اس۶ را با خود به‌همراه دارد و علاوه‌بر آن نمایشگری متفاوت و خاص را پیش‌ِروی شما می‌گذارد. درست است امکانات نرم‌افزاری‌ای که برای لبه‌ها در نظر گرفته شده، چندان برتری خاصی را نسبت به نسخه معمولی در اختیارتان قرار نمی‌دهد، اما طراحی متفاوت و جلوه مدرن و جذاب نسخه اج می‌تواند ارزش هزینه‌‌کردن بیشتر را داشته باشد. قیمت این محصول دومیلیون‌و ٣٧۴ هزار تومان است.
 
نکسوس۶ گوگل
نکسوس۶ با نمایشگر بسیار بزرگ شش اینچی در طبقه فبلت‌ها قرار می‌گیرد. اگر به تجربه‌ای عالی از سیستم‌عامل اندروید، نمایشگری بسیار بزرگ و مشخصاتی قدرتمند نیاز دارید، نکسوس۶ هم‌اکنون به بازار ایران وارد شده است. این گوشی کیفیت ساختی عالی دارد، صفحه‌نمایش آن خوب است، اسپیکرش پرقدرت است، خیلی سریع و روان دستور‌های شما را انجام می‌دهد و دوربینش هم شاید بهترین نباشد، اما عکس‌های نسبتا مناسبی می‌گیرد. قیمت این محصول نیز دومیلیون‌و١٩٠ هزار تومان است.
 
آیفون۶
 بزرگ‌ترین ضعفی که می‌توان به آیفون۶ اپل وارد کرد، طول عمر باتری ناامید‌کننده آن است که در استفاده‌های روزانه از این گوشی ۴,٧ اینچی به‌سختی شما را یک روز همراهی خواهد کرد، مورد دوم قیمت بالا و مورد سوم ظاهر به‌هم‌ریخته مثل دوربین بیرون‌زده یا نوار‌های عجیب بالا و پایین پشت دستگاه است که می‌توانیم این مورد را وابسته به سلیقه شما بدانیم و در نهایت مورد چهارم نبود سنسور لرزش‌گیر تصاویر در دوربین و پشتیبانی‌نکردن از کارت حافظه است. مقایسه این دستگاه با رقیب‌های اندرویدی بسیار سخت است، چراکه آنها از هر لحاظ تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. این گوشی با قیمت دومیلیون‌و٢۴٠ هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
اکسپریاZ٣+
 سونی ضخامت این گوشی را نسبت به اکسپریا زد٣ حدود ٠,۴ میلی‌متر کمتر کرده است. این گوشی به یک پردازنده هشت هسته‌ای و قدرتمند اسنپدراگون ٨١٠ کوالکام مجهز شده و ظرفیت حافظه داخلی آن ٣٢ گیگابایت است. نکته عجیب این است که ظرفیت باتری اکسپریا زد٣ پلاس سونی نسبت به مدل قبلی این شرکت ژاپنی کاهش داشته و با قیمتی حدود دومیلیون‌و ١۵٠ هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
Galaxy Note Edge
مشخصات فنی این فبلت با نسخه غیرخمیده آن تفاوت چندانی ندارد و در قسمتی که لبه منحنی گلکسی نوت اج قرار گرفته، می‌توان از امکانات بیشتر گوشی بهره برد. ناگفته نماند تفاوت‌هایی جزئی میان گلکسی نوت۴ و گلکسی نوت اج نیز وجود دارد که می‌توان به رزولوشن و تراکم پیکسلی بیشتر نمایشگر نسخه اج و میزان ظرفیت کمتر باتری آن اشاره کرد. قیمت این گوشی یک‌میلیون‌و ٩۵۵ هزار تومان است.
 
جی ۴
 ال‌جی امسال نه‌تنها روی طراحی بلکه روی دوربین گوشی خود تمرکز زیادی داشته است و به‌نظر می‌رسد با یکی از بهترین دوربین‌های موجود در گوشی‌های موبایل روبه‌رو هستیم. علاوه‌بر آن، ال‌جی به‌جای پردازنده اسنپدراگون ٨١٠ کوالکام به سراغ پردازنده شش هسته‌ای اسنپدراگون ٨٠٨ رفته که به‌خوبی از عهده وظایف خود برمی‌آید. قیمت این محصول حدود یک میلیون و ٨٩۵ هزار تومان است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.