فناوری اطلاعات

معامله جدید مایکروسافت برای تقویت راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری

منبع: همکاران سیستم
شرکت مایکروسافت از خرید یکی از عرضه‌کنندگان راهکارهای مدیریت خدمات میدانی به نام OneField خبر داده است.
 
شرکت مایکروسافت قصد دارد با خرید شرکت وان فیلد موقعیت خود را در بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) تقویت کند. اهمیت این شرکت برای مایکروسافت از این نظر است که امروزه مصرف‌کنندگان انتظار دارند شرکت‌های تجاری به شیوه آسان‌تر و جدیدتری با آنها وارد تعامل شوند. یکی از این شیوه‌ها استفاده از خدمات میدانی عرضه‌شده توسط شرکت‌ها است. مایکروسافت قصد دارد این شرکت را با بخش راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (Dynamics CRM) خود ادغام کند تا از ارائه خدمات میدانی به مشتریان خود مطمئن شود.
 
 باب استوتز، معاون بخش راهکارهای Dynamics CRM در مایکروسافت در این باره گفته است: مدیریت خدمات میدانی از جمله حوزه‌های خاص و مهمی است که شرکت‌ها را قادر می‌کند خدمات میدانی خود را به کاربران و مشتریان نهایی خود تحویل دهند. این حوزه از این نظر منحصر به فرد است که کسب و کارها امروزه تلاش می‌کنند پاسخگویی خود به مشتریانشان را از طریق ارائه خدمات میدانی ارتقا دهند و خدماتی را که از طریق تلفن و دیگر کانال‌های ارتباطی قابل عرضه نیست، مستقیماً در اختیار آنها قرار دهند.

​​