تلفن همراه

گوشی

July 23, 2015
13:51 پنجشنبه، 1ام مردادماه 1394
کد خبر: 72081

ال جی یک میلیارد دلار برای نمایشگرهای خمیده سرمایه گذاری می کند

G Flex 2 آخرین تلاش ال جی برای ساخت نمایشگرها و گجت های خمیده نیست و این شرکت کره ای قصد دارد تا نسل جدید نمایشگرهای خمیده OLED خود را به مرحله تولید برساند. همانطور که پیش از این بارها دیده و شنیده اید، نمایشگرهای خمیده LG قدرت بسیار بالایی دارند و می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند.
 
در آخرین بیانیه کمپانی آمده است که ال جی با سرمایه گذاری در این زمینه می خواهد تکنولوژی نمایشگرهای تاشو و خمیده را پیش ببرد تا امکان استفاده از آن ها در موقعیت های متفاوت پدید آید. ال جی می گوید مهم ترین امتیاز این نمایشگرها نسبت به مدل عادی، خم شدن آن ها است که به لطف استفاده از ماده ای خاص امکان پذیر شده و ویژگی های متعددی را در اختیار کاربر و تولیدکنندگان قرار می دهد.
 
در حال حاضر، نمایشگرهای خمیده در تلفن های همراه، تلویزیون ها، پوشیدنی ها و ماشین ها کاربرد دارند و هیچ بعید نیست که طی یکی دو دهه آینده، اطراف ما پر شود از این نمایشگرها و حتی کاربرد کاغذ روز به روز کمرنگ تر شود.
 
این کمپانی مبلغی در حدود ۹۰۰ میلیون دلار هزینه کرده تا این تکنولوژی به پیش رانده شود، بنابراین منطقی است که بگوییم این سرمایه گذاری صرفا جهت تولید تلفن همراه جی فلکس ۲ یا نمایشگر ۱٫۳ اینچی اپل واچ نبوده. حتی ماه پیش یک منبع کره ای ادعا نمود سال ۲۰۱۸ شاهد رونمایی از اولین آیفون خمیده خواهیم بود. بنابراین ال جی به این نمایشگرها فراتر از یک تکنولوژی زودگذر نگاه می کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.