تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

July 25, 2015
12:59 شنبه، 3ام مردادماه 1394
کد خبر: 72137

عرضه راهکار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت بر روی ساعت هوشمند اپل

مایکروسافت به کمک یکی از شرکایش، راهکار مدیریت ارتباط با مشتری (Dynamics CRM) خود را بر روی ساعت هوشمند اپل عرضه کرد.
 
شرکت مایکروسافت با همکاری شرکت Webfortis راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود را در قالب اپلیکیشن ویژه‌ای برای نصب بر روی ساعت هوشمند اپل عرضه کرد. این اپلیکیشن که برای متخصصان امکان پشتیبانی از خدمات مشتری از طریق ساعت هوشمند اپل را فراهم می‌کند، اوایل هفته گذشته در کنفرانس جهانی شرکای مایکروسافت رونمایی شد.
 
متخصصان خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری به کمک این اپلیکیشن خواهند توانست قبل از ملاقات با مشتری از آخرین وضعیت حساب‌های کاربری خود در پایگاه راهکار CRM مایکروسافت آگاه شوند و از جمله خواهند توانست نسبت به میزان رضایتمندی آنها از محصولات و خدمات خود آگاهی یابند. 
 
شرکت Webfortis همزمان با عرضه این راهکار، رویکرد جدیدی نیز برای تمرکز بر تقاضاهای در حال تغییر مشتریان خود در پیش گرفته است. Webfortis در این رویکرد بر طراحی راهکارهای همراهی تمرکز خواهد کرد که شرکت‌های تجاری از طریق آن به راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری Dynamics و راهکار جلب مشارکت مشتریان (Parature) که هر دو متعلق به مایکروسافت است، دسترسی خواهند داشت.
 
استفاده از ابزارهای همراه برای دستیابی به راهکارهای خدمات مشتری در میان کسب و کارها پرطرفدار است. بررسی‌های شرکت پژوهشی گارتنر نشان داده است حدود نیمی از متخصصان مدیریت ارتباط با مشتری معتقدند استفاده از ابزارهای همراه برای دسترسی به این راهکارها به افزایش کارایی و بازدهی می‌انجامد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.