تلفن همراه

گوشی

July 25, 2015
13:59 شنبه، 3ام مردادماه 1394
کد خبر: 72141

شکلک‌های ایموجی انیمیشن می‌شوند

شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) اخیرا اعلام کرده که قصد دارد انیمیشنی براساس شکلک‌های ایموجی بسازد.
 
شرکت «سونی پیکچرز» می‌خواهد فیلمی انیمیشنی براساس ایموجی‌ها بسازد که کارگردانی و نویسندگی آن توسط «آنتونی لیوندیس» (Anthony Leondis)، که انیمیشن «لیلو و استیچ 2» را ساخته، انجام خواهد شد. 
 
 سونی با ساختن این فیلم از فرصت خوبی استفاده می‌کند، زیرا ایده‌ی آن کاملا جدید است و هیچ‌کس روی آن کار نکرده، بنابراین نیازی نیست سونی مبلغی برای گرفتن مجوز کپی‌رایت بپردازد. شرکت سونی می‌خواهد پیش از اینکه استودیوهای فیلم‌سازی دیگر کپی‌کاری کنند، حقوق این ایده را متعلق به خود کند.
 
سونی در حال حاضر لیوندیس و «اریک سیگل» (Eric Siegel) نویسنده را در تیم خود دارد؛ علاوه بر این داستان انیمیشن هم آماده است، به این ترتیب بخش سرگرمی شرکت سونی می‌تواند پرو‌‌ژه‌ی خود را به زودی آغاز کند.
 
آنتونی لیوندیس تاکنون کارگردانی انیمیشن‌هایی مثل «ایگور»، «کونگ‌فو پاندا: اسرار استادان» و «لیلو استیچ 2» برعهده داشته است.
 
ساخته شدن فیلمی با محوریت شکلک‌های ایموجی نشان می‌دهد که این زبان جدید و جهانی تا چه حد در زندگی روزمره با ما عجین شده است. ایموجی‌ها به عنصری ضروری در مکالمات نوشتاری ما تبدیل شده‌اند و تصور پیام‌رسانی بدون آنها غیرممکن است؛ با این اوصاف، دیگر زمان آن فرا رسیده بود که انیمیشنی برای این چهره‌های دیجیتال ساخته شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.