تلفن همراه

گوشی

July 25, 2015
14:08 شنبه، 3ام مردادماه 1394
کد خبر: 72147

درباره اکسیژن وان‌پلاس 2 بیش‌تر بدانید

براساس اخبار منتشر شده، شرکت وان‌پلاس در جدیدترین گوشی هوشمند خود از سیستم‌عامل جدیدی بهره گرفته است.
 
شرکت چینی وان‌پلاس سال گذشته اولین گوشی هوشمند خود را در بازار عرضه کرد. نام این گوشی وان‌پلاس 1 بود و با قیمت 299 دلار روانه بازار شد. در این گوشی از جزییات سخت‌افزاری بالایی بهره گرفته شده بود که در کنار قیمت پایین و سیستم فروش جالب‌اش سر و صدای زیادی در بازار گوشی‌های هوشمند راه انداخته بود. سیستم فروش این گوشی براساس دعوت‌نامه بود که توجه بسیاری را به سمت خود جلب می‌کرد.
 
شرکت وان‌پلاس قصد دارد امسال هم با کمک نسل دوم این گوشی، موفقیت سال گذشته خود را تکرار کند. وان‌پلاس 2‌ برای رقابت با گوشی‌های هوشمند پرچمدار سال 2015 ساخته نشده، اما قرار است این شرکت گوشی هوشمند سال بعد خود را برای رقابت با محصولات پرچمدار همان سال عرضه کند. 
 
براساس اخبار منتشر شده، این شرکت در وان‌پلاس 2 از سیستم‌عاملی به‌نام Oxygen استفاده می‌کند که برخی از ویژگی‌های اندروید M را دربردارد. سیستم‌عامل Oxygen براساس اندروید لالی‌پاپ ساخته شده است. 
 
این خبر در حالی منتشر شده که جدیدترین گوشی هوشمند شرکت وان‌پلاس به‌تازگی مجوزهای سازمان چینی TENAA را دریافت کرده است. پیش از این مشخص شده بود که در وان‌پلاس 2 از یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 810 به همراه 4 گیگابایت رم، USB Type-C و سنسور تشخیص اثر انگشت استفاده شده است. به احتمال زیاد قرار است این گوشی با قیمتی کمتر از 450 دلار در بازار عرضه شود؛ وان‌پلاس دلیل این اقدام را رقابت با آیفون جدید اعلام کرده است. 
 
این در حالی است که شرکت وان‌پلاس هنوز هیچ‌کدام از اخبار و شایعه‌های منتشر شده را به‌طور رسمی تایید نکرده است. تنها اقدام این شرکت در خصوص وان‌پلاس 2، اشاره به ساخت نسل بعدی گوشی وان‌پلاس و تاریخ رونمایی از این محصول بوده است. براین اساس قرار است محصول جدید شرکت وان‌پلاس در تاریخ 27 جولای (5 مرداد امسال) به‌طور رسمی در جریان یک رویداد واقعیت مجازی معرفی شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.