بازی

فناوری اطلاعات

July 25, 2015
14:09 شنبه، 3ام مردادماه 1394
کد خبر: 72148

بازی Fallout Shelter به اندروید هم راه خواهد یافت

شرکت بتسدا، یکی از مهم‌ترین شرکت‌های فعال در عرصه‌ی بازی‌های ویدیویی، به‌تازگی اعلام کرده که بازی موبایلی Fallout Shelter به‌زودی برای سیستم‌عامل اندورید هم عرضه خواهد شد.
 
از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی iOS بازی ویدیویی «فال اوت» Fallout و معرفی آن در نمایشگاه E3 بیش از یک ماه می‌گذرد و بالاخره بتسدا تاریخ انتشار نسخه‌ی سیستم عامل اندروید آن را هم اعلام کرد. این ناشر بازی‌های ویدیوی خبر داده است که این بازی موبایلی را روز بیست و دوم مرداد ماه می‌توان به صورت رایگان از پلی استور گوگل دانلود کرد.
 
گذشته از این، بازی Fallout Shelter با یک به‌روزرسان مهم به اندروید خواهد آمد؛ البته این به‌روزرسان در همان روز برای iOS هم منتشر خواهد شد. دراین به‌روزرسان دشمنان جدیدی مثل پنجه‌ی مرگ (Deathclaw) به بازی اضافه خواهد شد که قرار است کشتن‌شان در مقایسه با دیگر دشمنان سخت‌تر باشد. همچنین پاداش‌های جدیدی هم به بازی اضافه خواهد شد که از میان آنها می‌توان به آقای «به‌درد بخور» (Mr. Handy) اشاره کرد. آقای به‌دردبخور می‌تواند دورن پناهگاه زیرزمینی (Vault) سفر کند، غنایم جمع‌آوری کند و برای شما بجنگد و اگر نیاز باشد به بیابان برهوت (wasteland) فرستاده شود.
 
برای کسانی که با Fallout Shelter آشنایی ندارند توضیح می‌دهیم که این بازی هم مثل فال اوت در دنیای پساآخرالزمانی شکل می گیرد که سطح روی زمین قابل زندگی نیست و انسان‌ها در پناهگاه‌های زیرزمینی زندگی می‌کنند و شما هم مسوولیت اداره‌ی این دنیای زیرزمینی را برعهده دارید. شما باید آب، غذا و دیگر غنایم را برای جمعیت درون پناهگاه جمع‌آوری کنید و همچنین از آنها در مقابل حمله‌ی، آتش و دشمنان دفاع کنید. اگر شما از طرف‌داران مجموعه‌ی فال اوت هستید، بد نیست که نسخه‌ی موبایلی آن را هم بازی کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.