اپراتورها

تلفن همراه

July 31, 2015
14:19 جمعه، 9ام مردادماه 1394
کد خبر: 72282

ایرانسل: 100 برابر مبلغ خرید اعتبار مکالمه بگیرید

ایرانسل از عرضه طرح «کد شگفتی‏ های ایرانسل» با قابلیت دریافت اعتبار مکالمه معادل 100 برابر مبلغ خرید، به مشترکان سیم‌کارت‏های اعتباری خود خبر داد.
 
مشترکان سیم‌کارت‏های اعتباری این اپراتور تلفن همراه کشور، با شماره ‏گیری کد دستوری ویژه #۱*۴۴۴۴* و پیگیری منوهای سامانه هوشمند ایرانسل، می‏توانند با توجه به میزان مکالمه معمول خود، یک طرح پیشنهادی منحصر به خودشان را مشاهده و با انتخاب آن، ۱۰۰ برابرِ هزینه پرداختی، اعتبار مکالمه ایرانسلی دریافت کنند.
 
به عنوان مثال، مشترکان با پرداخت 200 تومان در روز هشتم مردادماه، 20 هزار تومان اعتبار مکالمه ایرانسلی تا 31 مرداد، بعد از اولین تماس خود دریافت خواهند کرد. با توجه به اینکه از زمان خرید این پیشنهاد، تنها تا پایان همان ماه فرصت استفاده از ۱۰۰ برابر اعتبار مکالمه داخل شبکه هدیه برای مشترک فراهم است، توصیه می‌شود مشترکان در روزهای ابتدایی ماه، از این سرویس استفاده کنند تا زمان بیشتری برای بهره‌مندی از هدیه آن ماه را در اختیار داشته باشند. 
 
براساس این گزارش، بسته مذکور مختص خود مشترک است و با شماره گیری کد #1*4444*، بسته مربوط به خود فرد نمایش داده می‌شود. این بسته‏ ها با توجه به میزان مصرف مشترکان به‌روزرسانی می‏شود و میزان این شارژ 100 برابری، تا اعطای «یک ماه مکالمه رایگان» افزایش می‏یابد. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.