اپراتورها

July 31, 2015
15:09 جمعه، 9ام مردادماه 1394
کد خبر: 72299

سرپرست مخابرات: حفظ اسرار مردم از اهم واجبات است

سرپرست شرکت مخابرات ایران گفت : چتر نظارتی حوزه بازرسی به لحاظ اهمیت ، باید متناسب با جایگاه حساس شرکت مخابرات در صنعت ارتباطات و گستره حوزه ماموریتی این شرکت باشد تا تمام تهدید ها به فرصت تبدیل شود .
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، دهناد ،سرپرست شرکت مخابرات ایران که در جمع روسای بازرسی مجموعه مخابرات ایران سخن می گفت ؛ضمن بیان این مطلب افزود : به توجه به اهمیت صنعت مخابرات در شئون مختلف جامعه ،نقش بازرسی و نظارت بر کارها و خدمات بسیار برجسته خواهد بود .
 
وی شرکت مخابرات ایران را یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی کشور خواند و خاطر نشان کرد : مخابرات ایران از نظر نوع و تنوع خدمات ،تعداد مشترکان و خدمت گیرندگان با هیچ مجموعه ای قابل مقایسه نیست . از این رو از نظر تاثیر گذاری در توسعه اقتصادی یکی از اثرگذار ترین شرکت هاست . به نوعی زندگی روزانه همه مردم ،دستگاه های اجرایی همه نهادها و تمام شئون مردم و دولت با خدمات مخابرات عجین شده است .
 
دهناد با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه بازرسی نظارت بر حسن اجرای امورات است ،گفت : از الزامات یک بازرسی خوب این است که هیچ امری از امور شرکت از چشمان تیز بین بازرسی  پنهان نماند .
 
سرپرست شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه بازرسی باید بین نواقص و معایب تفاوت قایل شود ،تاکید کرد : کمبود ها و نواقص به سیستم و سازمان برمی گردد ، اما معایب به مدیران و مسوولان . آنچه مهم است این که نواقص و معایب باید با کوشش بازرسی مرتفع شود  .
 
وی بازرسی را یکی ازمهمترین ابزار مدیریت عنوان کرد و گفت : هنر یک بازرسی خوب این است که بتواند واقعیت ها را بر اساس آنچه هست منعکس کند تا ضمن اینکه ظلمی به کسی نشود، حقی از مردم و ذی نفعان نیز تضیع نشود .
 
دهناد ،هوشمندی و حساسیت رادر حوزه بازرسی ضروری دانست و افزود : بازرسی باید جنبه ی پیشگیرانه قوی داشته باشد تا زمینه های بروز مشکلات راقبل از وقوع شناسایی و با ارایه پیشنهاد برای رفع آن بکوشد .
 
وی با تاکید بر اینکه جهت گیری های حزبی و ارایه سلایق شخصی نباید در حوزه ی بازرسی وجود داشته باشد گفت : حفظ اسرار مردم از اهم واجبات است ، مدیران بازرسی با سعه صدر و تواضع نهایت تلاش خود را برای حفظ آبرو و شان مردم داشته باشند .
 
سرپرست شرکت مخابرات ایران، ثمره بازرسی را بهبود مدیریت خواند و خاطر نشان کرد : بازرسی با شناسایی نقاط قوت و ضعف بخش های مختلف سازمان با رویکرد صداقت و راستی آزمایی و ارایه اطلاعات صحیح به مدیران تاثیر بسزایی در تصمیم گیری آنها دارند .
 
وی در پایان از مدیران بازرسی مجموعه مخابرات ایران خواست با برخورد عادلانه خود و جلب اعتماد مخاطبان زمینه بازدارندگی از تخلف را همواره در سازمان فراهم کنند .
 
گفتنی است ، دومین روز همایش سراسری روسای بازرسی مجموعه شرکت مخابرات ایران ، با حضور آقایان : مهندس دهناد ، سرپرست شرکت مخابرات ایران ، ملک جعفریان ، مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی ، صابری وند ، مشاور مدیر کل بازرسی شرکت مخابرات ایران ،و روسای بازرسی شرکت های مخابرات استانی ،امروز 8 مرداد 1394 در هتل بهمن مشهد مقدس برگزارشد .   
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.