تلفن همراه

گوشی

August 6, 2015
15:37 پنجشنبه، 15ام مردادماه 1394
کد خبر: 72436

Wine Smart جدید ال‌جی ویژگی‌های گوشی هوشمند را با راحتی استایل گوشی تاشو درهم‌آمیخته است

گوشی تاشو مجهز به اندروید Lollipop از آخرین اپلیکیشن‌ها و فایل‌های چندرسانه‌ای پشتیبانی می‌کند.
شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) جدیدترین گوشی هوشمند هایبرید خود که به طور ویژه برای نسلی از کاربران که بیشتر گوشی‌های تاشو عادت کرده‌اند طراحی کرده است در سطح جهان رونمایی می‌کند. این گوشی‌ها در بازار بومی کره جنوبی به عنوان LG Gentle معرفی شده است، گوشی هوشمند LG Wine Smart کار خود را در جهان از اواخر این ماه در بازارهای هدف شامل فرانسه، ایتالیا، لهستان، اسپانیا، قزاقستان، ژاپن و انگلستان آغاز خواهد کرد.
LG-Wine-Smart-Range.jpg
Wine Smart حس نوستالژی گوشی‌های تاشو را با کاربری آسان گوشی‌های هوشمند ترکیب کرده است. به لطف بازخوردهای مثبتی که ال‌جی از نسخه اولیه Wine Smart که سال گذشته در کره معرفی شد دریافت کرد، به منظور تبدیل بی‌نقص گوشی تاشو به گوشی هوشمند این شرکت آخرین مدل این گوشی را با ویژگی‌های چندرسانه‌ای پیشرفته‌تری بهینه کرده است.
 
Wine Smart جدید برای اجرای بدون مشکل آخرین اپلیکیشن‌ها به اندروید Lollipop 5.1.1 مجهز شده است. به منظور بهینه‌سازی واقعی Wine Smart برای طرفداران گوشی‌های تاشو، ال‌جی برای استفاده از کلیدهای مهم و تایپ دقیق و آسان صفحه کلیدی سه در چهار در این گوشی تعبیه کرده است. کلیدهای مهم در نظر گرفته شده شامل شماره‌گیر، دفترچه تلفن، پیامک و دوربین هستند.
 
آیکون‌های بزرگتر از معمول به طور کامل از امکانات صفحه نمایش شفاف 3.2 اینچی HVGA بهره برده‌اند. Wine Smart از قابلیت Safety Care ال‌جی بهره می‌برد که می‌تواند هر زمان که کاربر نیاز به کمک فوری داشته باشد به طور خودکار هشدارهای اورژانسی و موقعیت لحظه به لحظه را به شماره‌ تلفن‌های از پیش تعیین شده ارسال کند. 
 
چو جونو رئیس و مدیر اجرایی شرکت Mobile Communication ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: "هدف ما از ارائه Wine Smart تولید گوشی همراه هوشمندی بود که بتواند طرفداران گوشی تاشو را دریابد. مصرف‌کنندگانی که نوعی خاص از طراحی را به سایر طراحی‌ها ترجیح می‌دهند نباید از انقلاب گوشی‌های هوشمند بی‌بهره بمانند. با LG Wine Smart دیگرآنها از فناوری بی‌نصیب نیستند."
 
جزئیات قیمت‌ها و سایر شرایط در زمان رونمایی به صورت منطقه‌ای اعلام می‌شود.
مشخصات کلیدی
پردازنده: 1.1 گیگاهرتز 4 هسته‌ای
نمایشگر: 3.2-inch HVGA (480 x 320)
حافظه: 4GB ROM / 1GB RAM / MicroSD
دوربین: پشت 3 مگا پیکسل، جلو VGA
باطری: 1700 میلی آمپر ساعت (قابل تعویض)
سیستم عامل: Android 5.1.1 Lollipop
اندازه: 117.7 x 58.7 x 16.6 میلی‌متر
وزن: 143 گرم
شبکه: 4G LTE / HSPA+ 42Mbps (3G)
اتصال: Wi-Fi 802.11 b, g, n / Bluetooth 4.1 / USB 2.0
رنگ‌ها: زرشکی کبود، سورمه‌ای تیره
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.