فناوری اطلاعات

August 8, 2015
11:46 شنبه، 17ام مردادماه 1394
کد خبر: 72481

نیمی از سازمان‌ها به دنبال استخدام متخصصان موبایلی

مطالعه جدیدی که با پشتیبانی شرکت Red Hat انجام شد نشان داد حدود نیمی از سازمان‌ها به دنبال استخدام نیروی کاری جدید با مهارت‌های مربوط به توسعه سیستم‌های موبایلی هستند.

2- Enterprise %26 Mobile Skills (1).jpg

 
بر اساس اطلاعات به دست آمده از این مطالعه، ۵۰ درصد سازمان‌ها در نظر دارند تا پایان سال جاری میلادی در حوزه مهارت‌های موبایلی نیروی کاری جدید استخدام کنند و این در حالی است که ۳۲ درصد آنها بر توسعه مهارت‌های پیش‌رو تمرکز کرده‌اند و ۲۷ درصد دیگر هم به دنبال استخدام کارمندانی با مهارت‌ یکپارچه‌سازی سیستم‌های Back Up می‌گردند.
 
کارشناسان در این بررسی همچنین دریافتند ۱۵ درصد سازمان‌ها به دنبال استخدام کارمندانی هستند که مهارت‌هایی در زمینه DevOps داشته باشند تا بتوانند توسعه‌های مورد نظر را با اهداف سازمانی همسو کنند.
 
این مطالعه روی ۱۱۲ تصمیم‌گیرنده ارشد IT در سازمان‌های سراسر جهان انجام شد و کارشناسان در پایان متوجه شدند میزان تمایل کسب و کارها برای در اختیار گرفتن مهارت‌های مرتبط با اینترنت اشیا (IoT) بسیار بیشتر از مهارت‌های مربوط به فناوری‌های پوشیدنی است.
 
آمارهای جدید منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی گارتنر نیز نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۷ میلادی درخواست بازار جهانی برای توسعه ابزارهای موبایلی کاربردی نسبت به ظرفیت سازمان‌ها برای ارائه ابزارهای مذکور ۵ برابر بیشتر است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.