تلفن همراه

گوشی

August 8, 2015
15:35 شنبه، 17ام مردادماه 1394
کد خبر: 72492

امکان آماده شدن گوشی سامسونگ گلکسی S7 تا ماه دسامبر

سامسونگ روش توسعه‌ی گوشی‌های هوشمنداش را سریع‌تر کرده که می‌تواند نوید معرفی زودتر گوشی سامسونگ گلکسی S7 را دهد.
 
هنوز زمان زیادی تا رونمایی از سامسونگ گلکسی S7 باقی مانده، اما این بدین معنی نیست که ما نمی‌توانیم نگاهی به آینده داشته باشیم. در حال حاضر اطلاعات زیادی از برنامه‌های سامسونگ برای نسل آینده‌ی گوشی‌هایش نمی‌دانیم.
 
با این وجود، این احتمال وجود دارد که سامسونگ پروسه‌ی طراحی و توسعه‌ی محصولات‌اش را تغییر دهد. براساس گزارش‌ها، در واقع سامسونگ روش قدیمی «Waterfall» «آبشار» را کنار گذاشته یک سیستم موثرتر و پربازده را تحت عنوان «Agile» (چابک) جایگزین آن کرده است. به عبارت دیگر، این اقدام می‌تواند مدت زمان لازم برای توسعه‌ی گلکسی S7 را تا دو ماه کاهش دهد و به این ترتیب گوشی مورد نظر زودتر به بازار راه یابد.
 
 
در روش Agile جنبه‌ها و بخش‌های مختلف یک پروژه به اجزای مختلف تقسیم‌بندی می‌شود و توسعه‌ی هر بخش با سرعت بیشتری کامل می‌شود.  وقتی یکی از اجزا کامل می‌شود، پروژه مورد آزمایش و بررسی قرار می‌گیرد. در این روش، سرعت کلی روند توسعه‌ی پروژه افزایش می‌یابد. اما مزیت اصلی این روش این است که به دلیل انعطاف‌پذیری توسعه‌ی Agile، محصول را می‌توان به راحتی در میان راه تغییر داد. روش توسعه‌ی Waterfall در نقطه‌ی مقابل آن قرار دارد؛ به این معنی که خطا در طی پروسه به هیج عنوان قابل قبول نیست و مراحل و برنامه‌ریزی باید بسیار دقیق باشد، و هنگامی که مرحله‌ی خاصی از پروژه به اتمام می‌رسد، دیگر راه برگشت وجود ندارد.
 
اگر سامسونگ به روش توسعه‌ی Agile روی بیاورد، بنابراین توسعه‌ی گوشی سامسونگ گلکسی S7 در ماه دسامبر میلادی کامل خواهد شد. به این ترتیب، احتمال آن وجود دارد که گلکسی S7 در اوایل سال 2016 میلادی معرفی شود. شرکت سامسونگ همیشه به دنبال این است که در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) در مرکز توجه باشد و همین کار را در مورد گوشی‌های گلکسی S6 و S6 اج اوایل امسال انجام داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.