سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

August 10, 2015
11:54 دوشنبه، 19ام مردادماه 1394
کد خبر: 72532

انجمن گیمرهای ایسوس، مادربوردهای سری Maximus VIII Z170 را معرفی کرد

هشتمین نسل مدل‌های Hero، Ranger و Gene عملکرد قدرتمند در اورکلاکینگ با قابلیت اختصاصی 5-Way Optimization و ویژگی‌های مخصوص بازی در صدا و شبکه
 
انجمن گیمرهای ایسوس که با نام ROG شناخته میشود، در روز 5 ماه اوت میلادی به طور رسمی مدل‌های Maximus VIII Hero، Maximus VIII Ranger و Maximus VIII Gene را معرفی کرد. این سه مادربورد جدید مخصوص بازی بر اساس آخرین تراشه اینتل Z170 Express و همراه با فناوری‌های اختصاصی طراحی شده‌اند تا عملکرد قدرتمندی در اورکلاکینگ پردازنده‌های نسل ششم اینتل و حافظه‌های DDR4 ارائه دهند.
 
هیولای جدید ROG به قابلیت‌های بهینه‌سازی خودکار 5-Way Optimization برای افزایش بی درنگ عملکرد سیستم، فناوری T-Topology برای اورکلاک حافظه‌های جدید DDR4، برترین ظرفیت‌های خنک‌سازی سیستم با چندین درپوش ویژه خنک‌کننده‌های آبی و بخش PWM همراه با گیرنده‌های حرارتی مجهز است. به علاوه، فناوری Pro Clock برای افزایش شگفت‌انگیز فرکانس مرجع (BCLK) در این مدل‌ها افزوده شده است.
 
مادربوردهای جدید ایسوس قابلیت تامین بهترین کیفیت صدا را از طریق  SupremeFX 2015 و Sonic Studio II تضمین می‌کنند و همچنین اتصال پرسرعت شبکه را با فناوری‌های Intel Gigabit Ethernet، LANGuard و GameFirst ارائه میدهند. این مادربوردها  بهترین حفاظت در بازی‌ها را ارائه می‌کنند و از طراحی راه‌اندازی هوشمند و برترین قطعات برای بیشترین دوام برخوردار هستند. در نهایت نیز انبوهی از ابزارهای مخصوص بازی به صورت رایگان همراه این سه مدل عرضه می‌شوند.
 
 
بهترین عملکرد در بازی‌ها: 5-Way Optimization، نسل دوم T-Topology و هدرهای واتر پمپ
 
هر سه مادربورد Maximus VIII Hero، Maximus VIII Ranger و Maximus VIII Gene از مزایای فناوری انحصاری 5-Way Optimization با توانایی اورکلاک خودکار و کنترل بی‌نظیر فن‌ها بهره‌مند هستند تا افزایش فوری عملکرد سیستم را امکانپذیر سازند. این فناوری‌های اختصاصی بطور فعال بهینه‌سازی بخش‌های ضروری سیستم را بر اساس نوع کاربرد انجام می‌دهد و عملکرد قدرتمند پردازنده، مصرف بهینه انرژی، توان فوق‌العاده پایدار دیجیتال، فن‌های خنک و بی‌صدا و همچنین تنظیمات صدا و شبکه برای برنامه‌ها و بازی‌ها را تضمین می‌کند.
 
برای دستیابی به نهایت خنک‌سازی و سکوت مادربوردهای Maximus VIII Hero، Maximus VIII Ranger و Maximus VIII Gene همگی مجهز به کنترل پیشرفته فن‌ها و واتر پمپ هستند که با گیرنده‌های حرارتی مادربورد ترکیب شده‌اند ، تمام این قابلیت‌ها توسط رابط بصری Fan Xpert 3 انجام می‌شود. یک هدر اختصاصی واترپمپ روی مادربورد، بهترین کارایی خنک‌کننده‌های آبی با دسترسی سریع را تضمین می‌کند و یک هدر اضافی فن نیز برای ارتقای بهتر در نظر گرفته شده است.
 
ایسوس به همراه مادربوردهای Maximus VIII Hero، Maximus VIII Ranger و Maximus VIII Gene فناوری جدید Pro Clock را معرفی کرده‌‌ که یک طراحی اختصاصی مولد فرکانس مرجع (BCLK) برای پردازنده‌های نسل ششم اینتل است و به کاربران اجازه می‌دهد فرکانس پایه را تا 400 مگاهرتز و فراتر از آن افزایش دهند
 
 
بهترین صدا در بازی‌ها: تحولی در SupremeFX 2015 و Sonic Studio II همراه با تنظیمات خودکار تنها با یک کلیک
 
کیفیت صدا در ماردبوردهای  Maximus VIII Hero، Maximus VIII Ranger و Maximus VIII Gene متحول شده است. مهندسان ROG با طراحی مجدد بهترین ورودی و خروجی صوتی در بازی‌ها، از یک طراحی حفاظتی جدید در کنار مجموعه‌ای از برترین قطعات حرفه‌ای صدا شامل یک مبدل دیجیتال به آنالوگ ESS ES9023P همراه با فناوری Hyperstream  استفاده کرده اند.
 
همچنین SupremeFX مجهز به قابلیت بصری Sonic Studio II است تا بتوانید برای سرگرمی‌های خود جلوه‌های ویژه صوتی ایجاد کنید و از آن لذت ببرید. به علاوه میتوانید با استفاده از فناوری حذف نویز Perfect Noise با هم‌تیمی‌های خود با صدایی شفاف در حین بازی مکالمه کنید.
 
 
بهترین شبکه در بازی‌ها: ارتباط بی‌وقفه توسط Intel Gigabit Ethernet، LANGuard و GameFirst
 
مادربوردهای جدید Maximus VIII Hero، Maximus VIII Ranger و Maximus VIII Gene ایسوس قدرت فناوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را ترکیب کرده‌اند تا یک ارتباط پیوسته در بازی‌های آنلاین بدون کوچک‌ترین وقفه را ایجاد کنند.
 
جدیدترین مدل Intel Gigabit Ethernet (i-219V) باعث کاهش اضافه بار روی پردازنده می‌شود و خروجی TCP و UDP آن بطور قابل‌توجهی افزایش یافته است تا در آزادسازی توان کامپیوتر برای اجرای بازی‌ها موثر باشد، در حالی که خروجی بهتر و ارتباط مداوم توسط فناوری LANGuard با اتصال سیگنال‌ها و استفاده از برترین قطعات برای بخش شبکه تضمین می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.