تلفن همراه

گوشی

August 12, 2015
15:04 چهارشنبه، 21ام مردادماه 1394
کد خبر: 72579

عرضه‌ جهانی وان‌پلاس 2 آغاز شد

شرکت وان‌پلاس از روز گذشته عرضه‌ی گوشی هوشمند وان‌پلاس 2‌ را در خارج از چین آغاز کرده است.
 
گوشی هوشمند وان‌پلاس 2 به‌عنوان جانشین وان‌پلاس وان محسوب می‌شود که به‌تازگی معرفی شده است. جنس بدنه این گوشی منیزیم است و دکمه‌های کناری آن فلزی هستند. این ویژگی‌ها برای نخستین‌بار توسط وان‌پلاس اجرا شده و هدف آن بهبود در نسل جدید محصولات این شرکت است. 
 
شرکت وان‌پلاس پس از رونمایی رسمی از این محصول، عرضه‌ی آن را در چین آغاز کرد؛ علاقه‌مندان برای خرید وان‌پلاس 2 در چین، نیازی به دعوت‌نامه نداشتند و تنها لازم بود به سایت وان‌پلاس مراجعه کنند. این در حالی است که کاربران کشورهای دیگر برای خرید وان‌پلاس 2 باید از قبل ثبت‌نام کرده و منتظر می‌ماندند. لازم به‌ذکر است که علاقه‌مندان چینی در مدت زمان 64 ثانیه نسخت عرضه‌ی وان‌پلاس 2 حدود 30 هزار گوشی هوشمند را خریداری کردند.
 
پیش از این اخباری پیرامون تاریخ عرضه‌ی وان‌پلاس 2 در دیگر کشورها منتشر شده بود. خوش‌بختانه شرکت وان‌پلاس به وعده خود عمل کرده و از روز گذشته عرضه‌ی این محصول را در خارج از چین آغاز کرده است. شرکت سازنده، این گوشی را در دو مدل 64 و 16 گیگابایتی طراحی و تولید کرده است. البته در حال حاضر تنها مدل 64 گیگابایتی این محصول با قیمت 389 دلار عرضه شده و قرار است مدل بعدی آن به‌زودی در بازار عرضه شود. 
 
وان‌پلاس وان نام نخستین گوشی هوشمند شرکت چینی وان‌پلاس است که سال گذشته با قیمت 299 دلار معرفی و در بازار عرضه شد. وان‌پلاس در این محصول از سخت‌افزار قوی بهره گرفته بود. سخت‌افزار قدرتمند این گوشی در کنار قیمت پایین و سیستم فروش جالب‌اش سر و صدای زیادی در بازار گوشی‌های هوشمند راه انداخته بود. سیستم فروش این گوشی براساس دعوت‌نامه بود که توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به سمت خود جلب می‌کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.