تلفن همراه

گوشی

August 13, 2015
11:22 پنجشنبه، 22ام مردادماه 1394
کد خبر: 72593

انتشار تصویری که تائید کننده پشتیبانی نوت ۵ دو سیم کارته از کارت های حافظه جانبی است

تا معرفی رسمی تلفن هوشمند گلکسی نوت ۵ از سامسونگ تنها چند ساعت باقی مانده و البته گفته می شود در مراسم رونمایی از این محصول کمپانی سازنده از چندین دیوایس دیگر از جمله گلکسی اس ۶ اج پلاس نیز پرده برخواهد داشت.
 
 
اکنون چندین ماه است که پیرامون حذف شدن یکی از قابلیت های اصلی فبلت مورد بحث یعنی درگاه کارت حافظه ی microSD حرف و حدیث های بسیاری را می شنویم و ذکر می گردد کره ای ها به خاطر تغییراتی که در طراحی محصول پدید آورده اند این درگاه را کنار گذاشته اند.
 
کمی قبل هم خبری منتشر شد که اشاره داشت نسخه ی دو سیم کارته ی نوت ۵ کماکان از کارت های microSD پشتیبانی خواهد نمود و کاربران قادر خواهند بود این نوع حافظه ی جانبی را در آن به کار بندند هر چند که هنوز ابهاماتی پشت چنین ادعایی بود، زیرا تا پیش از این می دانستیم که حافظه های UFS 2.0 مورد استفاده ی سامسونگ با کارت های حافظه دچار تداخل هستند.
 
اما امروز مجدداً تصویری از جانب فروشگاه خرده فروشی چینی ePrice راهی اینترنت شده که ادعاها و شایعات پیشین را تائید می کند. در تصویر مذکور که منتسب به نسخه ی دو سیم کارت گلکسی نوت ۵ خوانده می شود، دو درگاه سیم کارت موبایل یاد شده به نمایش درآمده اند و می توانیم در پائین یکی از آنها ملاحظه کنیم که این درگاه هیبردی بوده و قابلیت خواندن سیم کارت و همچنین کارت های microSD را دارد.
 
گفتنیست زمانی که اعلام شد نوت ۵ فاقد پشتیبانی از حافظه های جانبی خواهد بود برخی از کاربران نسبت به آن و حذف این ویژگی کلیدی ابراز ناامیدی کردند، ولی ظاهراً نسخه ی دو سیم کارته می تواند پاسخ مناسبی به این قشر و نیاز آنها باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.