تلفن همراه

گوشی

August 18, 2015
9:44 سه شنبه، 27ام مردادماه 1394
کد خبر: 72747

Mongoose سامسونگ نتایج فوق‌العاده‌ای در بنچمارک Geekbench‌ کسب کرد

به نظر می‌رسد پس از عرضه‌ی پردازنده موفق اکسینوس ۷۴۲۰، سامسونگ قصد دارد تولید پردازنده‌‌های نسل بعدی خود را ادامه دهد و پردازنده‌ی بسیار سریع Mongoose‌ تحت نظر این کمپانی در حال توسعه است. به تازگی اطلاعاتی از نتایج بنچمارک این پردازنده فاش شده است.
 
پیش از این در مورد پردازنده‌های جدید سامسونگ در زومیت خواندید. سامسونگ طی سال گذشته در حال رقابت با کوالکام در زمینه‌ی تولید پردازنده برای ابزارهای هوشمند بوده است؛ ولی به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد تا با ارائه‌ی پردازنده‌ی کاملا جدیدی که در حال حاضر با نام Mongoose کدگزاری شده رقابت را کاملا به نفع خود به اتمام برساند.
 
به تازگی نتایج بنچمارک این پردازنده‌ی جدید فاش شده و نتایج به گونه‌ای است که پرازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ سامسونگ در برابر پردازنده مانگوس عملا یک بازنده‌ی بی چون و چرا است. هر ۴ هسته مانگوس روی فرکانس کاری ۲.۴ گیگاهرتز تنظیم شده و موفق شده تا در بنچمارک Geekbench در حالت تک هسته‌ای امتیار فوق‌العاده‌ی ۲۱۳۶ و در حالت چند هسته‌ای ۷۴۹۷ را کسب کند.
 
اگر این اعداد را با عملکرد اکسینوس ۷۴۲۰ در همین بنچمارک مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که سامسونگ در پردازنده‌ی جدید خود به جهش زیادی دست پیدا کرده است. پیش از این اکسینوس ۷۴۲۰ در تست تک هسته‌ای ۱۴۸۶ امتیاز و در تست چند هسته‌ای ۴۹۷۰ امتیاز در بنچمارک Geekbench‌کسب کرده بود.
 
حتی در حالت ذخیره‌ی انرژی، مانگوس باز هم اکسینوس ۷۴۲۰ را شکست می‌دهد؛ چرا که در این حالت هم در تست تک هسته‌ای دارای امتیاز ۱۶۹۸ و در چند هسته‌ای امتیاز ۵۳۶۳ را دارا است. انتظار داریم که مانگوس طی ماه‌های آینده معرفی شود و در محصولات سال ۲۰۱۶ سامسونگ مود استفاده قرار گیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.